Trek
Verschil in comfort is m.i. bijzonder klein. Daarbij rijd ik mijn rondjes in Zuid-Limburg dus de Emonda past hier prima. Laatste reden: deze Project One was qua kleurstelling en afmontage (Red 22 en Bontrager Speed Stop) een behoorlijke stap voorwaarts tov mijn Domane.koos1978 schreef:Mooie fiets! Waarom ben je overgestapt naar een ander model? Heb op beiden eens proef gereden en ik vond de Domane persoonlijk wat fijner rijden.
(late reactie) Het maakt het rijden op slecht wegdek 200% prettiger dan op mijn vorige fiets, dat is wat het bij mij doet. Verder merk ik er vrij weinig van. Ik rij een Domane vanwege de stack/reach verhouding, de ISO Speed was geen overweging voor de aanschaf.story schreef:Ik lees hier in het Trek topic wel eens over ISO Speed wat is toegepast in/aan een fiets.
Wat is dit eigenlijk en wat doet het voor jouw als fietser ??
Vanochtend een niet zo leuke ontdekking bij het schoonmaken van mn fiets:
Tis een raar "barstje", de mat zwarte lak is namelijk nog intact. Maar hij loopt door tot onder het Iso-speed kapje, daar zit minder lak en dan ziet het er toch wel als een barstje uit... Ik ben meteen even langs de fietsenmaker geweest voor zijn opinie, die heeft foto's gemaakt en ter beoordeling opgestuurd aan Trek. Normaal gesproken komt er na twee werkdagen een reactie.
Frame is een Domane 6 series uit november 2013.
Tis een raar "barstje", de mat zwarte lak is namelijk nog intact. Maar hij loopt door tot onder het Iso-speed kapje, daar zit minder lak en dan ziet het er toch wel als een barstje uit... Ik ben meteen even langs de fietsenmaker geweest voor zijn opinie, die heeft foto's gemaakt en ter beoordeling opgestuurd aan Trek. Normaal gesproken komt er na twee werkdagen een reactie.
-
- Forum-lid
Mooi hoor
-
- Forum-lid HC
Interessante ontwikkeling, Trek gaat FM deels overslaan en neemt Canyon internet model over http://www.bicycleretailer.com/north-am ... cGgIG7tlBe
What makes the boat go faster?
De afdeling garantie van Trek NL is op vakantie... duurt dus nog wel even voor ik antwoord krijg.Snuf schreef:Vanochtend een niet zo leuke ontdekking bij het schoonmaken van mn fiets: