Kemo
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Hoe rijden de speed wielen? Ik ga deze week ook een r5 kopen, maar twijfel nog over de wielen. Ik heb als kleuren zwart-wit gekozen dus de speed wielen passen er wel mooi onder. Ik kan ook mavic cosmic elite wielen kiezen.Celeste83 schreef:Verschil tussen de R4 en de R5 is enkel de gebruikte carbon.
De R5 heeft 4 ton carbon en de R4 voornamelijk 3 ton. Verder komen ze uit exact dezelfde mal.
Ik heb een R5 en mijn vader heeft een R4, voor wielertoeristen als ons is het niet merkbaar het verschil in carbon. Ik wou perse fluo geel
Maar met mijn gewicht (52kg) zullen geen van deze twee slecht zijn waarschijnlijk
@ccc das zeer mooi nieuws, goede service dus!
@zottenpedj ik heb standaard ook de mavic cosmic elite erop liggen (prima velgen). De speed wielen bevallen zeer goed. Als ik jou was zou ik wel eventueel lagere speedwielen overwegen gezien jouw gewicht. Ik heb de carbon variant van 55mm hoog en weeg rond de 63kg, met harde zijwind moet je echt opletten.
@zottenpedj ik heb standaard ook de mavic cosmic elite erop liggen (prima velgen). De speed wielen bevallen zeer goed. Als ik jou was zou ik wel eventueel lagere speedwielen overwegen gezien jouw gewicht. Ik heb de carbon variant van 55mm hoog en weeg rond de 63kg, met harde zijwind moet je echt opletten.
-
- Forum-lid
Vandaag mijn ke-r5 in het zwart gaan bestellen. Volledig ultegra met zwarte alu speed wielen.
Volgende week mag ik hem gaan halen en zullen de foto's volgen!
Volgende week mag ik hem gaan halen en zullen de foto's volgen!
-
- Forum-lid
Vandaag eindelijk mijn nieuwe fiets gaan halen.
Ben er super blij mee.
Ben er super blij mee.
-
- Forum-lid
sorry voor de nek oefening, zal vanavond betere foto's posten.
Danku, speciaal gekozen voor de speed wielen omdat ik het ook mooi vond.
Inderdaad de aluminium wielen, carbon viel wat buiten het budget. Ja ik had gelezen dat aluminium wielen niet zwart blijven, maar ik denk dat het nog altijd mooi zal zijn als het al grijs/zilver is. Gezien er ook witte accenten in de fiets zitten.
Danku, speciaal gekozen voor de speed wielen omdat ik het ook mooi vond.
Inderdaad de aluminium wielen, carbon viel wat buiten het budget. Ja ik had gelezen dat aluminium wielen niet zwart blijven, maar ik denk dat het nog altijd mooi zal zijn als het al grijs/zilver is. Gezien er ook witte accenten in de fiets zitten.
-
- Forum-lid
foto voor de mensen die hun nek liever niet breken: