Cannondale
Heeft er iemand toevallig een supersix (niet evo) met bb30 en een sram red bb30 crank 2012 model (exogram) geïnstalleerd?
Deze crank komt met een preload adjuster aan de non drive kant. Moeten er in deze setup spacers toegevoegd worden aan non drive zijde tussen adjuster en crankarm? Er zit nu oude red crank bb30 in (red black edition)
Deze crank komt met een preload adjuster aan de non drive kant. Moeten er in deze setup spacers toegevoegd worden aan non drive zijde tussen adjuster en crankarm? Er zit nu oude red crank bb30 in (red black edition)
Cannondale supersix hi-mod dura ace
Cannondale caad10 sram red
Cannondale caad10 sram red
Kwam tijdens het schoonmaken van mijn fiets het volgende tegen:
Het beschermplaatje op m'n frame (Cannondale Six) bij het BB is wat los gekomen en enigszins omgebogen tijdens het fietsen. Ik heb het plaatje weer teruggebogen maar het uiteinde sluit niet meer helemaal lekker aan. Ik vroeg me af of je zo'n plaatje ook los kunt kopen en zo ja, hoe je dit weer elegant kunt bevestigen.
Alvast bedankt.
Het beschermplaatje op m'n frame (Cannondale Six) bij het BB is wat los gekomen en enigszins omgebogen tijdens het fietsen. Ik heb het plaatje weer teruggebogen maar het uiteinde sluit niet meer helemaal lekker aan. Ik vroeg me af of je zo'n plaatje ook los kunt kopen en zo ja, hoe je dit weer elegant kunt bevestigen.
Alvast bedankt.
Giant Propel Advanced Disc 1 2021
ooit allemaal op een Scalpel
Vandaag mijn eerste race fietst gekocht. Het is de Cannondale CAAD 8 geworden. Net mijn eerste 20km gefietst was even wennen die SPD pedalen nog geen kilometer gereden en kon me nog net opvangen aan een hek maar so far geen kleerscheuren so were good
Dat had de beste man in de winkel gelukkig al gedaan het was waarschijnlijk meer de paniek dan iets anders. Na wat oefenen lijkt het vooralsnog goed te gaanNicoNB schreef:Mooie fiets!
Wat ik lang lang geleden heb gedaan was
1.
Zet de spanning van het pedaal om uit te klikken zo laag mogelijk.
2.
Oefen regelmatig het in en uitklikken zodat de beweging in het geheugen van je spieren gaat zitten.
Het plaatje komt met een stukje dubbelzijdig tape. Ik heb het plaatje er overigens niet meer opzitten. Scheelt weer grammen.bp schreef:Kwam tijdens het schoonmaken van mijn fiets het volgende tegen:
Alvast bedankt.
Mijn vermogensmeter steekt aan de achterkant van de spider iets uit en kwam daardoor wel heel dicht langs dat plaatje...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?