Campagnolo Bora Ultra Two wielset
OK dan. Als je ook Zonda's hebt, gewoon houden die dingen.
In de winter en in de bergen de Zonda's en in de zomer de Bora's.
Plakken is lastig, maar met een tube bij je ben je in principe goed voorbereid.
Door een klein stukje (tegenover het ventiel) niet te lijmen krijg je makkelijk los.
Een band verwisselen gaat dan nog sneller dan een clincher.
Misschien eerst thuis eens een keer proberen (dat heb ik ook gedaan) om ze los te krijgen; dan kom je niet voor verrassingen te staan.
Op wat voor tubes rijd je?
In de winter en in de bergen de Zonda's en in de zomer de Bora's.
Plakken is lastig, maar met een tube bij je ben je in principe goed voorbereid.
Door een klein stukje (tegenover het ventiel) niet te lijmen krijg je makkelijk los.
Een band verwisselen gaat dan nog sneller dan een clincher.
Misschien eerst thuis eens een keer proberen (dat heb ik ook gedaan) om ze los te krijgen; dan kom je niet voor verrassingen te staan.
Op wat voor tubes rijd je?
Je gaat wel met minimaal 500 gram zwaardere wielen mee rijden.oedsdemeer schreef:Ik heb ze soort van afgedongen bij de aankoop van een nieuwe fiets! Een Eddy Merckx EMX-7 in de team kleurstelling! (Mat zwart/geel) Ik lever bij de verkoop inderdaad ook geen 1000 in, maar bedoelde meer ten opzichte van de nieuwwaarde van de wielen. Het zijn zeker echte, dat heb ik wel even nagekeken en is door de fietsenmaker bevestigd.
Alle topics heb ik inderdaad wel gelezen, maar een situatie die op die van mij lijkt kon ik niet vinden. Ik ben best een fanatieke wielrenner, ik doe enkel geen wedstrijden. Ik zou het zonde vinden als ik een dure (1 van de duurste zelfs) set wielen weg doe zonder hier goed over geïnformeerd te zijn.
Maar goed, al met al neig ik nu toch richting de clinchers:
Wat raden jullie aan:
Mavic Cosmic Carbonne SL
Zipp 60
FFWD f6r
Edco optima 58mm
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 02 okt 2013 16:02
Neeuh de Zonda's heb ik niet gekregen! Het was wel of ofloos schreef:OK dan. Als je ook Zonda's hebt, gewoon houden die dingen.
In de winter en in de bergen de Zonda's en in de zomer de Bora's.
Plakken is lastig, maar met een tube bij je ben je in principe goed voorbereid.
Door een klein stukje (tegenover het ventiel) niet te lijmen krijg je makkelijk los.
Een band verwisselen gaat dan nog sneller dan een clincher.
Misschien eerst thuis eens een keer proberen (dat heb ik ook gedaan) om ze los te krijgen; dan kom je niet voor verrassingen te staan.
Op wat voor tubes rijd je?
Continental Grandprix
-
- Forum-lid
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 02 okt 2013 16:02
Ja die hoop ik er wel af te zweten tijdens een rondje Bedankt voor alle reacties tot nu toe!nijkie schreef:Je gaat wel met minimaal 500 gram zwaardere wielen mee rijden.
-
- Forum-lid
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 02 okt 2013 16:02
Haha ja dat klopt Ik ga wel mee...geen probleemnijkie schreef:Dus je hebt Bora's ipv Zonda's gekregen?
Ga jij de volgende keer ook met mij mee om te onderhandelen.
-
- Forum-lid
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 02 okt 2013 16:02
Nijkie > Hoe bevallen bij jou de Kuiper wielen btw?
Paar ritten mee gereden waarvan 1 met lange afdaling.oedsdemeer schreef:Nijkie > Hoe bevallen bij jou de Kuiper wielen btw?
Wielen bevallen prima niks op aan te merken tot nu toe.
Ik rij meer met de tube wielen dan met de Kuipers.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Beste Medefietsers,
Heb een soort van puzzel, waar ik via Google maar niet uit kom (lees ik kom ze nergens anders tegen):
Heeft iemand wel eens Bora ultra Two wielset gezien mét aluminium velgrand?
Wat mij al reeds opviel:
- de aluminium velgrand bij Bora's
- het ventiel valt niet samen met de letter A van CAMPAGNOLO
Ik zit zelf aan de volgende redenen te denken:
1) het zijn een ander type Campagnolo wiel MET Bora stickers, alleen welke...
2) het zijn goedkope(re) wielen van Aziatische makelij of iets dergelijks met Bora stickers
3) anders...
Ik heb helaas geen andere close-up foto's.
Heb een soort van puzzel, waar ik via Google maar niet uit kom (lees ik kom ze nergens anders tegen):
Heeft iemand wel eens Bora ultra Two wielset gezien mét aluminium velgrand?
Wat mij al reeds opviel:
- de aluminium velgrand bij Bora's
- het ventiel valt niet samen met de letter A van CAMPAGNOLO
Ik zit zelf aan de volgende redenen te denken:
1) het zijn een ander type Campagnolo wiel MET Bora stickers, alleen welke...
2) het zijn goedkope(re) wielen van Aziatische makelij of iets dergelijks met Bora stickers
3) anders...
Ik heb helaas geen andere close-up foto's.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
en dan zijn ze niet eens mooi met die lelijke alu remrandjoe2007 schreef:hmm dat klinkt niet hoopvol. gevalletje "te mooi" om waar te zijn waarschijnlijkmackersv2.0 schreef:Foute naven, snelspanners en spaken....