foto van je fiets
-
- Forum-lid
Schitterende fiets, alleen die kabels onder het stuur doen mij denken aan de achterkant van m'n tv meubilair:)
Ik kocht deze wielen tijdens een fietsweekend middenin een rit omdat ik tijdens de zaterdagrit in dat weekend een wiel kapot reed.Zottenpedj schreef:Ik ga proberen om het zo lang mogelijk uit te stellen om in de regen te rijden. Is het er na 1 rit al af in de regen? Of slijt het er gewoon zo al rap af?
De volgende dag 70 km door regen gereden en toen was de velgrand er al af.
Was in de Ardennen en dus ook flink afdalen en hard remmen.
Hoe dat bij droog weer gaat weet ik niet.
-
- Forum-lid
ahja, we zullen wel zien. Persoonlijk vind ik het niet het heel erg.
Tuurlijk:
- Kestrel Talon 2015 Road uitvoering
Derailleurs/shifters/breaklevers: Shimano 105
Crankset: Oval Concepts 520 compact (50/34)
Cassette: SunRace (11-28)
Wheels: Oval Concepts 327
Brakes: Tektro R540 Dual Pivot
Met uitzondering van da Ridley (van de moderne fietsen een van de weinige waar ik voor val) zitten we al vele pagina's naar vooral zwarte (oid) fietsen te kijken
Even wat blauws
Net hardgelopen, nu lekker koffie en zo m'n klimfiets in orde maken voor De Muur Challenge van morgen: Basje inspecteerd de boel vast:
Even wat blauws
Net hardgelopen, nu lekker koffie en zo m'n klimfiets in orde maken voor De Muur Challenge van morgen: Basje inspecteerd de boel vast:
Zelf op Internationale Kattendag (daarom deze foto's ) is het een meut! Schat van een kat maar je kan niet geloven dat het een soort van roofdier moet zijnapexrider schreef:Haha, die loopt nu vast met kettingsmeer in de rondte.
Thnx. Zin in. Een jaar zonder de finale van PR en de oude finale RVV is een voor mij toch een soort van mislukt seizoenapexrider schreef:Veel plezier morgen.
-
- Forum-lid