Nee, dit ligt aan de afstelling.
Je kunt met 11 speed gewoon mixen tussen Campa en Shimano.
Shimano naar Campa?
- thestudent
- Forum-lid HC
Even iets duidelijker gezegd. Tussen verschillende merken wielen zitten er wat kleine verschillen in de positie van de body t.o.v het frame. Scheelt hier en daar een mm. Had je tijdens je rit even de moeite genomen om een paar klikjes aan de stelschroef te draaien, dan had je weer heel redelijk kunnen schakelen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik heb mijn fiets nog maar juist.
Van die afstellingen daar ken ik nog niet zo veel van dus ik had wel de moeite gedaan moest ik dit weten/kennen.
Dus elke keer als ik een ander wiel erin steek dan zal ik een paar klikjes moeten bijstellen aan de stelschroef.
Van die afstellingen daar ken ik nog niet zo veel van dus ik had wel de moeite gedaan moest ik dit weten/kennen.
Dus elke keer als ik een ander wiel erin steek dan zal ik een paar klikjes moeten bijstellen aan de stelschroef.
-
- Forum-lid
Niet elk wiel, maar bij sommige wielen. Het kan ook nog zo zijn dat de cassette van het reserve wiel al te ver ingesleten was en daarom niet meer goed werkte met jouw nieuwe ketting.