Fulcrum Zero Nite wielen - Niet aan te bevelen dus
Eerste zwarte remrand die ook zwart blijft moet nog gemaakt worden. Dan zou het materiaal helemaal zwart moeten zijn tot binnenin. Beetje muggenzifterij. DE oplossing is wel al op de markt natuurlijk........schijfremmen.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
- de zwarten
- Forum-lid HC
Mijn Mavic open pro CD zijn, en blijven, al jaren zwart. Mijn open pro ceramic voorwiel gaat al 8 jaar mee zonder noemenswaardige slijtage. Het kan dus echt wel, een zwartblijvende alu remrand.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Heel mooi van Van Eyck.ddetaey schreef:Positieve nieuws ontvangen vandaag. Van Eyck Sport (in België) heeft mij een aankoopbon ter waarde van de aanschafprijs van de Fuclrum Zero Nite toegezegd.
Nu nog een weekendje nadenken over de vervangset - zonder zwarte remrand in ieder geval !
En of je nu wettelijk geld moet terugkrijgen maakt niet uit.
Soms moet je zaken ook niet op de spits drijven.
En een aankoop- of tegoedbon maakt ook niet uit als je met deze bon maar een nieuwe aankoop kan doen
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Beetje bijleggen en de Bora 35mm clincher nemen.
Elk ander antwoord is dom rationeel geneuzel
Elk ander antwoord is dom rationeel geneuzel
Less is bore
Hetzelfde probleem bij mijn campa shamal mille. Na 1 ritje in de regen was de zwarte remrand grotendeels weg.
Met als gevolg dat de remmen niet lekker meer aanvoelden (schokkerig)
Met het probleem bij de fm geweest die heeft contact gezocht met de importeur waar hij te horen kreeg dat de wielen enkel bij droog weer gebruikt mogen worden. Daar heb ik ze niet voor gekocht.
In overleg met fm en inporteur zijn de wielen overgespaakt met de shamall ultra dark velgen (kosteloos)
Met het probleem bij de fm geweest die heeft contact gezocht met de importeur waar hij te horen kreeg dat de wielen enkel bij droog weer gebruikt mogen worden. Daar heb ik ze niet voor gekocht.
In overleg met fm en inporteur zijn de wielen overgespaakt met de shamall ultra dark velgen (kosteloos)
Bottecchia SP9 supernova
DeRsa king XS
DeRsa king XS
-
- Forum-lid
Wielen die je alleen bij droog weer mag gebruiken....lvd386 schreef:Hetzelfde probleem bij mijn campa shamal mille. Na 1 ritje in de regen was de zwarte remrand grotendeels weg.
Voor die prijs mag je verwachten dat ze dat erbij leveren.
Kijk mama, zonder handen ................. Kijk mama, zonder tanden
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Ben dan toch wel benieuwd hoeveel mensen er de wielen terugbrengen. Als wat ik hier lees een algemeen voorkomend probleem is zou je als fabrikant misschien eens aan terugroepactie moeten denken. Kijk, als je nu aan had gegeven dat de rand gewoon niet zwart blijft zou het een andere zaak zijn.
Ik ben dan toch niet de enigste met dit probleem. Ik raad dit type van Zero aan niemand aan. Is de meerkost t.o.v. de gewone Zero niet waard. Mijn volgende set zal terug de gewone Zero zijn.
Laatst gewijzigd door Eddy13 op 19 aug 2015 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.