Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Zojuist de biografie van Fignon "We were young and carefree" geclickd. Wilde dit al een tijdje lezen, dus het moest er maar eens van komen. Verder de laatste weken schoenplaatjes, handschoenen, Rapha club jersey, een Buff, binnenbandjes... ik wil het allemaal niet bij elkaar tellen... en dan heb ik nu alweer een verlanglijstje... (en nu ik naar de Warbird van ons vrouw zit te kijken, zo een wil er ook wel (maar dan in staal)).
2 x Michelin Dynamic 28mm voor natte kasseiritten
5 x Vittoria 25 mm open corsa classic voor droog weer
4 x KMC ketting 10 speed
Pomprubbertje
Balhoofd Stronglight 1 inch draad (voor een toekomstig project)
Look plaatjes
Campa 10 speed 12-23
Vooral verslijt-spullen dus
5 x Vittoria 25 mm open corsa classic voor droog weer
4 x KMC ketting 10 speed
Pomprubbertje
Balhoofd Stronglight 1 inch draad (voor een toekomstig project)
Look plaatjes
Campa 10 speed 12-23
Vooral verslijt-spullen dus
Veel plezier met deze wielset. Ben wel benieuwd naar een foto met wielset onder de fiets. Pink heeft mij getriggered....roos69 schreef:Net binnen:
Wielsetje van Wheel-tec met White Industries T11 naven (pink!) en Pacenti SL23 velgen.
Zelf een nieuw frame besteld en laten spuiten:
Verder de nodige onderdelen besteld voor het opbouwen: high gloss 3k conische spacer, zadel- en stuurpen, gouden titanium boutjes, QR's, en afdekkapje balhoofd.
Verder heb ik 2 setjes volledig keramische lagers besteld in verschillende maten. 1 setje is bedoeld voor de Novatec voornaaf van een fietsmaatje, het andere setje voor de body (was wat vocht bij 1 lager gekomen) van mijn Novatec achternaaf.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Frame verwacht ik eind september...JoostG schreef:Veel plezier met deze wielset. Ben wel benieuwd naar een foto met wielset onder de fiets. Pink heeft mij getriggered....roos69 schreef:Net binnen:
Wielsetje van Wheel-tec met White Industries T11 naven (pink!) en Pacenti SL23 velgen.