POOOOOOOORNOOOOO met grote letters
foto van je fiets
-
- Forum-lid
Vond 'm zonder groene wielstickers toch een stuk rustiger/mooier en met de focus op het frame.
Mensen een test laten doen wat ze echt mooi vinden en wat ze kopen kan serieus verschil tussen zitten. Veel mensen kopen namelijk dingen omdat ze denken dat andere dat mooi vinden. Dat is een serieus percentage (beetje afhankelijk van het product) en juist wat schreeuwerige uitingen vallen niet zelden in die categorie. Woonwijken staan vol met auto's die de buren moeten imponeren. De luxe racefiets heeft inmiddels een zelfde status verworven. Het is wel fascinerend om te zien dat dit gedrag niet alleen binnen de gewone consumenten markt sterk aanwezig is, maar zich ook meer en meer in de B2B markt ontwikkeld.bluv107 schreef:De eigenaars zullen daar vast een heel andere mening over hebben.
Volgens sommige deskundige speelt de social media daar een zeer belangrijk rol in (prive en zakelijk vervaagd meer en meer) en daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen.
Neemt niet weg dat ik van al die moderne fietsjes de groene wel de lekkerste vind
Exact!Gastheerg schreef: Woonwijken staan vol met auto's die de buren moeten imponeren
En vraag je je nooit af hoeveel daarvan daadwerkelijk met direct geld zijn gekocht? We steken ons (ik spreek niet voor mezelf...geen auto en zeker geen schulden) in schulden om naar de buitenwereld toe maar beter over te komen.
We kopen een groot huis maar hebben bijna geen stoel om op te zitten.
Ik vraag me dan ook af hoe dat is met dure racers/MTB's? Veel mensen hebben geen 3000-6000 Euro op de bank staan die ze zo even kunnen missen voor een nieuwe fiets al doet men beter voorkomen.
Er wordt nooit zo gelogen en bedrogen als met geld en vermogen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- Infinito GB
- Forum-lid
Idd de Battaglin is een mooie fiets., en de stickers op de wielen halen het geheel wel aardig naar beneden. Dan liever wielen zonder stickers.
-
- Forum-lid
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Dan zie ik liever de Battaglin (zonder decals op de wielen) dan een Chinarello uit Wateringen
Ik vind het overigens wel een fijne winkel, waar men nog de moeite neemt je goed te helpen.
Ik vind het overigens wel een fijne winkel, waar men nog de moeite neemt je goed te helpen.
En voor de duidelijkheid. Ik reageerde op Gastheerg zijn opmerking hierbij geen waardeoordeel over jou of je fiets vellende.Olivier1974 schreef:Bedankt voor de complimenten en de opbouwende kritiek
Mooi fel groen is niet vies. Mijn Cube Elite Super HPC Race 29 carbon´n´green 2015 is ook zwart met gifgroene accenten.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock