Look
-
- Forum-lid
Dank!
Wordt voor mij de pro team 2016. Ik ben benieuwd naar je ervaringen over 2 weken
Wordt voor mij de pro team 2016. Ik ben benieuwd naar je ervaringen over 2 weken
Mijn Look sinds een half jaartje. Heerlijke combi van weg/cross. Heel bewust aangeschaft omdat ik na 25 jaar op de weg ook wel eens de gravel- en bospaden in mijn omgeving en tijdens de vakantie wilde verkennen. Moet zeggen, nog geen minuut spijt gehad: licht, comfortabel, wendbaar...zit alleen nog te modderen met juiste zadel.
[/URL]
[/URL]
-
- Forum-lid
Mooi hoor!
proficiat.
Zo te zien heb je de spacer van 5 mm onder de stuurpen laten zitten.
Is dit een Maat L?
proficiat.
Zo te zien heb je de spacer van 5 mm onder de stuurpen laten zitten.
Is dit een Maat L?
Is idd een maat L.
De spacer gaat er waarschijnlijk wel tussenuit.
Maar omdat ik bij deze fiets een iets langere zit heb wil ik eerst even een aantal keren rijden voordat er definitief de zaag in de vork gaat.
En de velgstickers gaan er waarschijnlijk af. Doet een beetje afbreuk aan het frame.
De spacer gaat er waarschijnlijk wel tussenuit.
Maar omdat ik bij deze fiets een iets langere zit heb wil ik eerst even een aantal keren rijden voordat er definitief de zaag in de vork gaat.
En de velgstickers gaan er waarschijnlijk af. Doet een beetje afbreuk aan het frame.
-
- Forum-lid
Iemand een idee waar je een A-stem van 110 mm voor een look 675 light pro kan kopen ?