Canyon
-
- Forum-lid
Ik heb momenteel nog een bestelling lopen (Aeroad CF SLX 8.0) aan 4.199 euro (maar L) ... enkel is deze nu plots 300 euro goedkoper... toch snel even een mail gestuurd naar Canyon ter aanpassing van de prijs. Ben benieuwd of en hoe vlot dit zal aangepast worden.
-
- Forum-lid
Canyon heeft een handige vergelijk tool, klik een model aan en dan staat er 'fietsen vergelijken'. Daar kan je gemakkelijk 2015 en 2016 fietsen vergelijken. Het frame blijft hetzelfde denk ik.Danv schreef:Wat is het verschil bij de Aeroad tussen de 'Expressbikes 2015' en de nieuwe modellen 2016 ? Kleur en afmontage lijken mij net hetzelfde, enkel een verschil in prijs of zie ik dit verkeerd ?
Vermoedelijk is het erg interessant om voor de goedkopere 2015 Aeroad te gaan.
-
- Forum-lid
Merciekes voor de tip. Ik ging normaal vandaag een ultimate cf sl 9.0 bestellen voor 2200€.tewstudent schreef:Voor diegene die nog interesse hebben in een 2015 aan een lagere prijs en met snelle levering, Canyon heeft de overblijvende 2015 bij de 'Express bikes' gezet: https://www.canyon.com/nl-be/shop/expressbikes/.
Ik heb mij alvast een Canyon Strive CF 9.0 Race besteld, 3799€ ipv 4299€ (en de 2016 opvolger kost 4699€...) dus het is zeker interessant
Nu heb ik gisteren de ultimate cf sl 9.0 aero 2015 besteld voor 2400€.
Ik was heel de tijd aan het twijfelen tussen de aero versie of niet maar nu toch een goeie deal kunnen doen...
Stond enkele maanden geleden op de site ( ik had hem de eerste week van juni )Patrickvanv schreef: Daar lijkt het inderdaad wel op, waar heb jij trouwens die Garmin mount besteld, kan hem op de site van canyon niet vinden
Inmiddels al niet meer
Ik weet van iemand dat hij er ook net naast heeft gegrepen, tegelijk met mij besteld, maar hij heeft hem dus nog niet
Sworks Venge
-
- Forum-lid HC
Heb je iig alle tijd om na te denken over de afmontage en in de winter maanden lekker te shoppen.
Das toch ook altijd wel leuk! al zeg ik het zelf
Das toch ook altijd wel leuk! al zeg ik het zelf
Had gisteren nog eens contact gehad met canyon en met een binnenbeenlengte van 92cm kun je op een maat large en op het balhoofd heb je 4,3cm aan spacers dus dat lukt ook nog wel .
Ikzelf ben 1m88 dus vraag ik mij alleen af of die bovenbuislengte niet te kort gaat zijn mag je nog een stuurpen van 13cm nemen .Dan zou je al moeten werken met de setback van de zadelpen zeiden ze bij canyon
Wat denken jullie ervan zou ik dit doen?
Ikzelf ben 1m88 dus vraag ik mij alleen af of die bovenbuislengte niet te kort gaat zijn mag je nog een stuurpen van 13cm nemen .Dan zou je al moeten werken met de setback van de zadelpen zeiden ze bij canyon
Wat denken jullie ervan zou ik dit doen?