Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Reparatie schade aan fiets

mickelzzon
Forum-lid

mickelzzon 05 sep 2015 17:29

Ik ben afgelopen woensdagochtend zwaar op mijn plaat gegaan met mijn Ridley X-ride20 disc cyclocrosser bij een wegomleiding in Amsterdam West. Een vouw in het voorwiel en een scheef stuur leek in 1e instantie de gehele schade. Maar bij vervanging van het wiel zag ik ook dat mijn voorvork ietwat uit het lood staat en dat het balhoofd beweegt en rammelt. De remschijf loopt iets aan maar dat is af te regelen. De schade aan mezelf is voor de huisarts, schaafwonden en kneuzingen helen tenslotte vanzelf, maar zo te zien heeft de fiets ook even een arts nodig.
Nu zoek ik een goede reparateur in de omgeving van Amsterdam/Zaanstad. Heeft iemand goede ervaringen met een reparateur?
Saillant detail is dat ik, net voordat ik onderuit ging, een wielrenner heb zien lopen richting Sloterdijk met zijn fiets over zijn schouder en ook een krom voorwiel. Dat was waarschijnlijk een soort waarschuwing.

Wiliertoerist
Forum-lid

Gebruikersavatar Wiliertoerist 05 sep 2015 19:02

Ik heb geen ervaring met een schadereparatie, maar wel goede ervaringen met CycleYou in Schellingwoude / Amsterdam

hendrikjan
Forum-lid

hendrikjan 05 sep 2015 19:14

Ger in oost...
:winkthumb:

monsieurpinot
Forum-lid HC

Gebruikersavatar monsieurpinot 05 sep 2015 22:09

zowel aan Ger als aan CycleYou zul je je inderdaad geen buil vallen

Plaats reactie