In dat geval kun je ook zelf een nieuw segment aanmaken met je eigen start- en eindpunt, en eventueel als "prive" markeren zodat het niet voor anderen zichtbaar is.guver schreef:Bedankt voor de snelle reacties. Ik hoef niet perse een uitslag in een segment, maar ik kan het mooi gebruiken om mijn eigen prestaties te vergelijken.
Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
-
- Forum-lid
Weet iemand hoe Live Segments op je Garmin omgaat met 'overlappende' segmentjes?
Bijvoorbeeld, ik ga een lange (260km) tocht doen en heb de hele rit van vorig jaar als segment aangemaakt, zodat ik mooi kan zien hoe snel ik rij t.o.v. vorig jaar. Als ik dan tijdens de rit een op een ander (kort) segmentje kom, wordt dat dan ook live weergegeven?
Morgenavond weet ik hetzelf btw, maar was ff benieuwd...
Bijvoorbeeld, ik ga een lange (260km) tocht doen en heb de hele rit van vorig jaar als segment aangemaakt, zodat ik mooi kan zien hoe snel ik rij t.o.v. vorig jaar. Als ik dan tijdens de rit een op een ander (kort) segmentje kom, wordt dat dan ook live weergegeven?
Morgenavond weet ik hetzelf btw, maar was ff benieuwd...
Volgens mij niet, maar 100% zeker weet ik het ook niet. Heb zelf op dit moment geen overlappende segmenten op de Garmin staan. Maar weet dat bij segmenten die kort op het einde van het vorige segment begint, dat de Garmin pas begint met aftellen zodra het vorige segment is geëindigd en dat als je op een segment zit en vlak langs de start van een ander segment rijdt, dat de Garmin dan niet gaat aftellen voor de start van het segment, wat die normaal wel doet op 150 meter.
Kurt is lekker onderweg, tot heden al 78.000+ultra_ivo schreef:Er zijn momenteel 3 man bezig met zo'n recordpoging. Dit wordt zorgvuldig gevolgd, en niet alleen via Strava. Ze moeten alledrie altijd een spot bij zich hebben. Zo kan iedereen volgen waar ze zitten en langs de kant gaan staan om te zien of ze ook echt op de fiets zitten. Op internet verschijnt ook regelmatig fotomateriaal dat door 'getuigen' genomen wordt. Bij deze 3 kun je er van op aan dat het allemaal ok is.
Hulde
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
-
- Forum-lid
Iemand ook problemen met automatisch uploaden van Garmin naar strava?
-
- Forum-lid
Tot gister geen enkel probleem gehad... Nieuwste update staat erop. Misschien een vertraging met het koppelen tussen beide