Haha! Dat is een goeie, .
Mijn fiets was idd weg net na deze vakantie. Gestolen bij de fietsenwinkel toen hij daar stond om op te knappen.
Edit
Net voorbij Luik, dat moet op de heenweg zijn geweest. En zie net dat er fietstassen op de fietsen zitten, en die hadden we alleen op de heenweg. (Terug weg spullen bij iemand in de auto gedaan)
Leuk!
leeftijd,.
-
- Forum-lid
Ik ben begonnen op m'n 24 ste op een hele oude giant ( low budget)
Na 6 maanden een aluminium koga flyer gekocht
En nu 1,5 jaar op mijn koga kimera
En nu ben ik 26 en dus pas 2 jaar aan het wielrennen
Na 6 maanden een aluminium koga flyer gekocht
En nu 1,5 jaar op mijn koga kimera
En nu ben ik 26 en dus pas 2 jaar aan het wielrennen
ik ben 32 ben 2 jaar geleden begonen met mtb heel lang tijd maar 1 x per week was toen meer voor de fun maar sinds begin vorige jaar ben ik fanetieker geworden en daarbij is vanaf begin dit jaar ok een racefiets erbij gekomen
en eingelijk gezegdt heb ik meer met een racefiets dan met mtb op dit moment bochten werk met mtb is nooit mijn ding geweest ik moet vooral hebben van mijn power in mijn benen op lange rechte stukken
en eingelijk gezegdt heb ik meer met een racefiets dan met mtb op dit moment bochten werk met mtb is nooit mijn ding geweest ik moet vooral hebben van mijn power in mijn benen op lange rechte stukken
Ik zit vanaf ongeveer 1993 op de fiets.....Toerfietsen, wedstrijdjes, fietsvakantie's. Van alles gedaan. Momenteel vanwege prive en werk doe ik wel minder fanatiek, maar fiets nog steeds rond de 3/4 keer per week. Het gehele jaar door.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
- Sha Kokken
- Forum-lid
Tweede helft jaren 90 als tiener rondgereden op een prachtige bruine Batavus Course. Één keer de Ardennen in geweest, verder wat ritjes met vrienden rondom Leiden.
Vanaf de studententijd niet meer gesport, o.a. door slepende knieblessure.
na een paar jaar hockey (bier drinken met een stok in je hand) onlangs een fiets gekocht. Na een 1000km vooral alleen heb ik me nu aangesloten bij de plaatselijke toerclub. Heerlijk
Vanaf de studententijd niet meer gesport, o.a. door slepende knieblessure.
na een paar jaar hockey (bier drinken met een stok in je hand) onlangs een fiets gekocht. Na een 1000km vooral alleen heb ik me nu aangesloten bij de plaatselijke toerclub. Heerlijk
-
- Forum-lid
Op mijn elfde begonnen met mountainbiken op een Merida later gepromoveerd tot nu een Giant waar ik nog steeds op fiets. Op mijn veertiende begonnen met racefietsen op een Sensa romagna. Dat is nu een Cannondale Caad10. Ik ben nu 15 dus ik fiets nog niets zo lang maar niet minder fanatiek.
Maak joe woar
Ik kocht op mn 15e mijn 1e racefiets (1993). Een Giant Peloton, hagelnieuw, zelf voor gespaard.Op mn 17e kwam er een scooter, toen was t klaar met t fietsen. Wel altijd gevoetbald en getafeltennist (nu nog). 3 jaar geleden weer een racer gekocht en dat had ik eerder moeten doen!