Beste allemaal,
Graag wil ik een complete groep van mijn racefiets halen en een andere er op monteren. Nu kom ik een heel eind, maar de casette krijg ik er niet af en de cranks en bottom bracket krijg ik er niet af.
Is dit zelf te doen of toch maar naar de FM. Wie weet woont er iemand in de buurt die wil helpen?
Betreffen overigens Shimano casette.
Campagnolo crank en bracket.
Op een (al wat oudere) maar wel leuk Colnago Active racefietsje.
FM of zelf te doen?
Wellicht woont er iemand in jouw buurt die kan en wil helpen maar dan zou het wel handig zijn om aan te geven waar je woontToeren79 schreef: Wie weet woont er iemand in de buurt die wil helpen?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Zoekt en gij zult Harmelen vinden...Zorro schreef:Wellicht woont er iemand in jouw buurt die kan en wil helpen maar dan zou het wel handig zijn om aan te geven waar je woontToeren79 schreef: Wie weet woont er iemand in de buurt die wil helpen?
Inderdaad Harmelen. Het was niet als zoekplaatje bedoeld, maar Zorro is hiervoor geslaagd!buzz schreef:Zoekt en gij zult Harmelen vinden...Zorro schreef:Wellicht woont er iemand in jouw buurt die kan en wil helpen maar dan zou het wel handig zijn om aan te geven waar je woontToeren79 schreef: Wie weet woont er iemand in de buurt die wil helpen?
- plantagenet
- Forum-lid
Ik moest overigens ook even zoeken waar Harmelen ligt...dat is weer wat ver bij mij vandaan.
Om de cassette te verwijderen heb je een kettingzweep en een kransafnemer nodig. Zonder deze tools zal het je niet lukken. Met deze tools is het een fluitje van een cent.
Hetzelfde geldt waarschijnlijk voor je crancks en bracket. Hier zijn verlschillende soorten van, maar meestal is er wel een speciale tools nodig om de boel los te maken.
Om de cassette te verwijderen heb je een kettingzweep en een kransafnemer nodig. Zonder deze tools zal het je niet lukken. Met deze tools is het een fluitje van een cent.
Hetzelfde geldt waarschijnlijk voor je crancks en bracket. Hier zijn verlschillende soorten van, maar meestal is er wel een speciale tools nodig om de boel los te maken.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Klein klusje dus zou niet veel moeten kosten bij de lokale fietsenmaker. Kunnen die het niet dan kun je ook Jonico in De Meern even proberen. Heb het gereedschap hier ook wel en geen probleem om even te helpen, is wel in noordoost Utrecht.
Is dat dan Overvecht?DvanW schreef:Klein klusje dus zou niet veel moeten kosten bij de lokale fietsenmaker. Kunnen die het niet dan kun je ook Jonico in De Meern even proberen. Heb het gereedschap hier ook wel en geen probleem om even te helpen, is wel in noordoost Utrecht.