Te koop wegens overstap naar n ander model
Garmin 800
Met alle Europese kaarten
Geheugenkaart
Originele doos
Originele kabels
Met 2 stuurhouders en nieuwe rubbertjes
Beschermingsglaasje op T glas gezeten ter bescherming van het eigen glas
Vraagprijs 225
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Garmin 800
-
- Forum-lid
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!
-
- Forum-lid
Ja, ja kan, nee (zwart)
Sorry
Sorry
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!
-
- Forum-lid
Kick
200€
200€
Kan me vergissen maar volgens mij was die alleenin het wit of in het blauwsoloistcarbon schreef:Ja, ja kan, nee (zwart)
Sorry
Het is maar 1 lijntje wat wit of blauw is vandaar de opmerking zou jammer zijn dat je dankzei een vergissing een verkoop misloopt
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
Het is toch écht n compleet zwarte
Zal kijken of ik n plaatje kan vinden
Zal kijken of ik n plaatje kan vinden
-
- Forum-lid
Buddo heeft het over dat het lijntje aan de zijkant... Van boven waren alle Edge 800 zwart...
Die kan blauw of wit zijn... Bundel was altijd blauw, bij een losse Edge 800 was dat lijntje wit. Sommige winkels verkochten ook witte in de bundels, maar dat deden winkels dan vaak zelf. Als je Garmin demonteert zou je hem in wezen ook zelf zwart kunnen maken, maar tweaken doen er weinig.
Ik heb 4,5 jaar geleden bewust voor een wit randje gekozen omdat ik blauw niet mooi vond...

Ik heb 4,5 jaar geleden bewust voor een wit randje gekozen omdat ik blauw niet mooi vond...