Bianchi
- Supergrover
- Forum-lid HC
Welkom!Emi schreef:Hier maar even mijn eerste post op dit leuke forum. Omdat ik gisteren een gebruikte Bianchi 1885 heb gekocht. Ik ben nog nieuw in de racefietswereld dus ik hoop ik voorlopig vooral veel te leren.
Foto is ook welkom hoor...
+1Gastheerg schreef:Op gekleurde fietsen vind ik gekleurde bandjes snel over de top. Hier kan het prima!
Sterker nog: op een zwarte fiets hóren gekleurde bandjes - liefst met bijpassend stuurlint! (en op een zwarte Bianchi kunnen die natuurlijk maar één kleur hebben...)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Geen foto van de mijne maar dit is m exact:Supergrover schreef:
Welkom!
Foto is ook welkom hoor...
http://www.evanscycles.com/products/bia ... e-ec018138
- Supergrover
- Forum-lid HC
Celeste?
- Supergrover
- Forum-lid HC
das de kleur, Celeste is de typische Bianchi kleur.
de pagina waar je naar verwees is een rode en een Celeste (groenige)
de pagina waar je naar verwees is een rode en een Celeste (groenige)
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Oud artikeltje, wanneer je bij het aanvragen van een catalogus nog een $1 porti moet bijsluiten
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
- Wolfhound32
- Forum-lid
Een prachtige fiets. Ook de bandjes kunnen mij wel bekoren helemaal in combinatie met een paar celeste FFWD carbonwielen; smullen, maar die knapzak....
Voor dat tasje zoek ik nog een fatsoenlijk alternatief :'). Ben er zelf ook geen fan van. Op de foto springen de bandjes er wel erg uit. In het echt is dat minder. Ik ben er blij mee in ieder geval! Heb weer heerlijk kunnen klimmen in de vogezen afgelopen dagen!