Garmin Edge 1000
-
- Forum-lid
Niemand die hier een oplossing op weet?
Thx
Thx
-
- Forum-lid
Dit is de link naar de laatste rit. Ze staat gewoon op fietsen.
https://www.strava.com/activities/400567602
Wat raar is, als ik soms mijn rit verwijder, en dan manueel terugplaats, dan staan de bekers er wel op.
Maar dit lukt ook niet altijd.
Gewoon vreemd, dat je bij de upload de bekers zag, en enkele ogenblikken later zijn ze dan weer weg.
https://www.strava.com/activities/400567602
Wat raar is, als ik soms mijn rit verwijder, en dan manueel terugplaats, dan staan de bekers er wel op.
Maar dit lukt ook niet altijd.
Gewoon vreemd, dat je bij de upload de bekers zag, en enkele ogenblikken later zijn ze dan weer weg.
-
- Forum-lid
Ik heb het gevonden, hoe ik het kan oplossen.
Als ik de rit op strava open, dan op bewerken klikken, dan daar op Prive zetten en bewaren.
Eigenlijk zet dan je bekers onzichtbaar.
Dan terug openen, bewerken en terug publiek zetten.
En het ist gefixed.
Toch bedankt voor de moeite.
Als ik de rit op strava open, dan op bewerken klikken, dan daar op Prive zetten en bewaren.
Eigenlijk zet dan je bekers onzichtbaar.
Dan terug openen, bewerken en terug publiek zetten.
En het ist gefixed.
Toch bedankt voor de moeite.
Gedurende het mtb'en maak ik op de edge 1000 gebruik van Strava segmenten. Ik loop hierbij echter tegen een probleem aan. Als ik op een route zit met draai en keer werk, waarbij je binnen een relatief kleine oppervlakte blijft, gebeurt het bij mij zeer vaak dat hij aangeeft dat ik van het segment af ben gegaan. Waardoor ik de rest van de route geen gebruik kan maken van de VP. Het segment waarbij dit voorkomt heb ik zelf aangemaakt, met hetzelfde toestel en instellingen. Dus in theorie zou dit dus gelijk aan elkaar moeten zijn. Zijn er meer die tegen dit probleem aanlopen, al dan niet op de mtb?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Als het ook nog in een gebied is met veel bomen kan ik me dit probleem wel voorstellen.TdeWolff schreef:Gedurende het mtb'en maak ik op de edge 1000 gebruik van Strava segmenten. Ik loop hierbij echter tegen een probleem aan. Als ik op een route zit met draai en keer werk, waarbij je binnen een relatief kleine oppervlakte blijft, gebeurt het bij mij zeer vaak dat hij aangeeft dat ik van het segment af ben gegaan. Waardoor ik de rest van de route geen gebruik kan maken van de VP. Het segment waarbij dit voorkomt heb ik zelf aangemaakt, met hetzelfde toestel en instellingen. Dus in theorie zou dit dus gelijk aan elkaar moeten zijn. Zijn er meer die tegen dit probleem aanlopen, al dan niet op de mtb?
Op de mtb, dus inderdaad midden in het bos. Daarbij wel Glonass aan en de interval op 1 seconde staan.monsieurpinot schreef:Als het ook nog in een gebied is met veel bomen kan ik me dit probleem wel voorstellen.
Net een support naar Garmin gestuurd in hoop dat ze het willen/kunnen oplossen. In theorie zou dit niet moeilijk moet zijn en zou het oplosbaar moet zijn door de afwijkingsmarge te verhogen.
- opperhoofd
- Forum-lid
De Edge 1000 krijgt Connect IQ ondersteuning. Best geinig.
http://www8.garmin.com/support/download ... 9#Instruct
http://www8.garmin.com/support/download ... 9#Instruct
Als ik mijn Garmin wil synchroniseren dan kan ik de nieuwste kaartupdate krijgen alleen krijg ik dan op het einde een synchronisatie fout. Dit heeft volgens mij te maken met de ruimte.
Wordt de oude kaart dan niet herschreven of moet ik deze verwijderen en hoe te handelen?
Wordt de oude kaart dan niet herschreven of moet ik deze verwijderen en hoe te handelen?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
LS,
Ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft met de Garmin Edge 1000.
Op dit ogenblik gebruik ik een Garmin Edge 800.
Volgend jaar mei wil ik een bike-packing tocht op mijn racefiets doen waarbij ik dagelijk mijn resultaat wil uploaden naar Garmin connect en Strava. Ook wil ik de mogelijkheid hebben om koersen te laden via Garmin connect. Ik neem geen PC mee dus dat is geen optie.
Concrete vragen:
1. Kun je met de Garmin Edge 1000 icm je telefoon gereden ritten uploaden naar Garmin Connect?
2. Kun je met de Garmin Edge 1000 icm je telefoon koersen downloaden en op de Garmin zetten?
3. Wat is de algemene indruk van de Garmin 1000? Ik begreep dat hij in het begin nogal buggy was (bluetooth verbinding valt telkens weg) en nogal eens spontaan reboot.
Alvast bedankt voor jullie reacties,
En
Met vriendelijke groet,
Johan Barelds
Ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft met de Garmin Edge 1000.
Op dit ogenblik gebruik ik een Garmin Edge 800.
Volgend jaar mei wil ik een bike-packing tocht op mijn racefiets doen waarbij ik dagelijk mijn resultaat wil uploaden naar Garmin connect en Strava. Ook wil ik de mogelijkheid hebben om koersen te laden via Garmin connect. Ik neem geen PC mee dus dat is geen optie.
Concrete vragen:
1. Kun je met de Garmin Edge 1000 icm je telefoon gereden ritten uploaden naar Garmin Connect?
2. Kun je met de Garmin Edge 1000 icm je telefoon koersen downloaden en op de Garmin zetten?
3. Wat is de algemene indruk van de Garmin 1000? Ik begreep dat hij in het begin nogal buggy was (bluetooth verbinding valt telkens weg) en nogal eens spontaan reboot.
Alvast bedankt voor jullie reacties,
En
Met vriendelijke groet,
Johan Barelds
-
- Forum-lid
hoe een kaart bij een profiel selecteren op garmin edge 1000?
als ik met profiel atb de topokaart selecteer en met profiel race de garmin fietskaart en daarna weer naar profiel atb ga staat hier weer de garmin fietskaart geselcteerd.
dus edge 1000 houd kaarten niet vast per profiel?
als ik met profiel atb de topokaart selecteer en met profiel race de garmin fietskaart en daarna weer naar profiel atb ga staat hier weer de garmin fietskaart geselcteerd.
dus edge 1000 houd kaarten niet vast per profiel?