Lijst endurance, comfort, gran fondo
Mis.... geen balhoofden vergelijken waarvan er zijn met schijfremmen, en gewone remmen. Stack en reach vergelijken! De secteur, roubaix en diverge zijn gelijk....Spaceship schreef:Secteur maat 54
Top-Tube Length, Horizontal 548mm
Head-Tube Length 165 mm
Diverge maat 54
Top-Tube Length, Horizontal 548mm
Head-Tube Length 140 mm
De Secteur heeft een langer balhoofd, de Diverge standaard.
(op 1mm na)
roubaix stacK 563 reach 380
Secteur 564 380
Diverge 564 380
En de lijst zou interessanter zijn mochten de fietsen van hoog naar laag geplaatst worden.
( met dezelfde reach)
@bikerke
Wat jij quote heb ik niet geschreven, het is incompleet je hebt de laatste 2 regels niet gequote. Ik schreef toch duidelijk nog iets belangrijks over de vorkhoogte. En daarvoor ook nog over het genre.
Stack en reach weten de meeste mensen niet goed te plaatsen.
Je kunt nog meer interessante zaken vermelden (ik weet er nog wel een paar), maar het lijstje is toch vooral voor beginners die op zoek zijn naar een wegfiets die minder diep zit.
Wat jij quote heb ik niet geschreven, het is incompleet je hebt de laatste 2 regels niet gequote. Ik schreef toch duidelijk nog iets belangrijks over de vorkhoogte. En daarvoor ook nog over het genre.
Stack en reach weten de meeste mensen niet goed te plaatsen.
Je kunt nog meer interessante zaken vermelden (ik weet er nog wel een paar), maar het lijstje is toch vooral voor beginners die op zoek zijn naar een wegfiets die minder diep zit.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wie echt interesse heeft kan toch best zelf de verschillende fietsen bekijken en de geometrie tabellen naast elkaar leggen.bikerke schreef:..........
.........
En de lijst zou interessanter zijn mochten de fietsen van hoog naar laag geplaatst worden.
( met dezelfde reach)
Er zijn ongetwijfeld fietsen die in de ene maat "hoger" zijn dan een andere en in een andere maat dan weer net iets "lager".
Alle fietsen in alle maten met elkaar vergelijken maakt er toch maar een janboel van en bij het zoeken naar een nieuwe fiets hoort toch ook het zoeken en vergelijken van de verschillende geometrietabellen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend