is het zinvol om te kiezen voor de shimano pda520 pedaal ipv een "echte" mtb pedaal zoals de m520?
Ik heb het idee dat het een groter platform en dus stabieler is. Omdat ik deze ook op de koersfiets gebruik lijkt het me praktisch.
Shimano M520 of pda520 ?
Ik heb vroeger eens om dezelfde "praktische" reden de PD-A600 pedalen op mijn racefiets gezet, maar ben nadien toch maar weer overgestapt op een specifiek racepedaal op de racefiets wegens dus echt wel veel stabieler.
Die gebruikte PD-A600 heb ik hier nog ergens in de schuur liggen. Als je niet te ver uit buurt woont of hier passeert mag je ze komen ophalen. Kan je meteen eens testen...
Die gebruikte PD-A600 heb ik hier nog ergens in de schuur liggen. Als je niet te ver uit buurt woont of hier passeert mag je ze komen ophalen. Kan je meteen eens testen...
EM EMX3 C SR - EM Eeklo70 SRAM 1X - EM Corsa C NR - Bianchi MegaPro Athena - Holdsworth Mistral
Niet met de pda m530 want daarbij kun je tweezijdig inklikken. Pak je de M530 toch.
Of een groter platform zinvol is durf ik te betwijfelen. 1 keer op mijn PD M530 gereden en ik merk geen verschil met mijn Deore XT PD M770.
Of een groter platform zinvol is durf ik te betwijfelen. 1 keer op mijn PD M530 gereden en ik merk geen verschil met mijn Deore XT PD M770.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
PD-M520: 380 gramZorro schreef:Niet met de pda m530 want daarbij kun je tweezijdig inklikken. Pak je de M530 toch.
PD-M770: 350 gram
PD-M785: 408 gram
PD-M530: 455 gram
PD-A520: 310 gram
als je weet dat er fortuinen uitgegeven worden voor frames die 200 gram lichter zijn...
Ja hoor es, je had het niet over gewicht in je openingspost (vul je bidons 200ml minder of..). Dan pak je toch die PD-A520: 310 gram
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock