Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

MTB Kickstand

StrykeForce
Forum-lid

StrykeForce 22 sep 2015 18:31

Hallo beste lezers,

Ik ben op zoek naar een kickstand (standaard) voor mijn mountainbike zodat ik deze wat makkelijker kan weg zetten in de garage en plekken waar ik kom. Het gaat om de Cube Analog 29 2016. Nou heeft deze fiets een apart systeem voor een standaard. Dit heet een easy mount kickstand.

Ik heb wel een standaard gevonden dat er misschien op past maar weet dit niet zeker. http://www.cube.eu/nl/equipment/accesso ... pro-black/

Ik heb al een keer een verkeerde besteld en wil niet nog een keer een verkeerde bestellen :x op de site zelf staat de analog 2016 niet tussen het rijtje waar het standaard op past.

als ik op de volgende foto kijk lijkt deze er verdacht veel op de standaard die ik gevonden had. (linkje bovenaan)Afbeelding

Dit is niet de fiets die ik heb maar bij deze fiets staat ook dat die de easy mount kickstand technologie gebruikt.

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite!

Met vriendelijke groet,

Tim

tom045
Forum-lid

tom045 03 okt 2015 10:08

In de link die je in je post plaatst staat letterlijk dit:
This integrated system is meant for the following models: Global Travel Series, Cross Lite Series, SL Road Pro/Race/SL, MTB Comp Series, LTD Series, all E-Bikes except for Fullies and Carbon Bikes, for 26" - 29" bikes beginning in 2015.

Je hebt een Cube Analog 2016, dus hij moet passen.

KAMIKAZE-FREAK
Forum-lid

KAMIKAZE-FREAK 15 okt 2015 22:13

maar pas op.. als je em in het veld gebruikt.. dan kan hij door de schokken uitklappen

Plaats reactie