Canyon
-
- Forum-lid
Het wordt nu inderdaad een Cannondale of een Focus.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
-
- Forum-lid
another one hit the dustWojtek schreef:Het wordt nu inderdaad een Cannondale of een Focus.
-
- Forum-lid
doe maar, dan schuift de mijne weer eentje op in de rijWojtek schreef:Het wordt nu inderdaad een Cannondale of een Focus.
Expressbike, levertijd 5-8 werkdagen, inmiddels week of 6 later....velolove schreef:Zo'n beetje de helft van dit topic gaat over de leveringstermijn. Heb toch s wat geduld jongus
Ik ben van Canyon gewend dat ze levertermijnen niet nakomen maar 4x de levertijd had ik niet verwacht.
- Sha Kokken
- Forum-lid
Beleggen doe je met geld dat je niet nodig hebt.
Om te fietsen koop je een canyon die je niet nodig hebt
Om te fietsen koop je een canyon die je niet nodig hebt
Bij de Bike Motion zei een monteur doodleuk dat er twee weken levertijd op een Canyon Ultimate zit.
Om de tien weken worden er fietsen gemaakt, en als jou model er niet bij zit kun je max 10 weken wachten.
Tenminste vlgs die goede man.
Om de tien weken worden er fietsen gemaakt, en als jou model er niet bij zit kun je max 10 weken wachten.
Tenminste vlgs die goede man.
Dit merk wordt toch ook wel een beetje afgezaagd? De prijs-kwaliteit verhouding zal ongetwijfeld goed zijn, daar twijfel ik niet aan. Maar lijkt wel of als ik ga fietsen ik alleen nog maar Canyon's tegen kom op de weg. En dan zijn ze meestal ook nog zwart met witte letters. Weinig inspirerend.
Al gepost in de "Nieuwe racefiets kopen" sectie, maar hier is m'n recent aangeschafte winter/criterium fiets; een (oude) Ultimate Al F8. In inspirerend zwart met (bijna) witte letters
Stuur gaat nog wat lager en er komt nog een ander zadel op.
En voor de foto met de wielen van de zondagse fiets...
(regel 26 ook nog wat meer gerespecteerd)
Stuur gaat nog wat lager en er komt nog een ander zadel op.
En voor de foto met de wielen van de zondagse fiets...
(regel 26 ook nog wat meer gerespecteerd)
-
- Forum-lid
Ik heb zelf nog nooit een andere Canyon gezien dan die van mij.