Gelukkig niet op zoek naar een nieuwe fiets want je word helemaal dol val al het aanbod.
Fiets presentje was helemaal TOP !
Kortom kan nie wachten tot 2016
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Je hebt er niet veel aan gemist. Ik vind dat cervelo en focus (toch wel redelijke grote merken) echt een heule schrale stand hadden. Heel eerlijk gezegd stonden ze met zo'n stand een beetje voor lul. Kom dan niet.dickygiovanni schreef:Hmmm, de Focus en de Cervelo's heb ik gezien, niet goed opgelet. Nu ontgaat je meestal wel wat, maar ik liep ook nog eens lekker achter een zeer ondeugende 2-jarige aan te vangen..
Als het hier gaat om de Garminhouder mét bel en iemand 'm heeft gekregen maar er niks mee doet...: ik zou 'm graag willen hebben.Matthijs1973 schreef:Op de stand van Fiets werd ik nogal aangenaam verrast door het presentje wat werd weggegeven voor abonnees! De Hidemybell
Ik durf dat toch een beetje in twijfel trekken. Ik ga deze winter weer een nieuwe racer bestellen en ik had besloten om vandaag mijn keuze op de beurs te gaan maken. Ik zal heus niet de enige zijn geweest...Gastheerg schreef:
Beurs=oud (zeg maar gerust out)
Dat het gezellig is is leuk maar in de kroeg is het ook gezellig
gede schreef:Ik durf dat toch een beetje in twijfel trekken. Ik ga deze winter weer een nieuwe racer bestellen en ik had besloten om vandaag mijn keuze op de beurs te gaan maken. Ik zal heus niet de enige zijn geweest...Gastheerg schreef:
Beurs=oud (zeg maar gerust out)
Dat het gezellig is is leuk maar in de kroeg is het ook gezellig