hoi, iemand ervaring met een mobiele reiniger? Het lijkt mij ideaal na een toertocht?
Groetjes
Reinigen mountainbike
Het is maar wat je precies bedoelt maar voor mij werkt een Gardena drukspuit 5 liter perfect. Ik heb geen balkon en buiten geen wateraansluiting dus gebruik ik die Gardena drukspuit buiten voor de flat.DenExa schreef:hoi, iemand ervaring met een mobiele reiniger? Het lijkt mij ideaal na een toertocht?
Groetjes
Bij maximaal oppompen zit er 3Bar in. Zeker in combinatie met de regelbare spuitmond ruim voldoende om dikke en zelfs opgedroogde dikke modder eraf te krijgen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- Bike2Sport
- Forum-lid
- Contact
Bij de meeste toertochten kan je ze daar gewoon afspuiten (hogedruk)..
Mobiele reiniger zal vast wel werken maar of je dat dan zo vaak gaat gebruiken durf ik niet te zeggen.
Mobiele reiniger zal vast wel werken maar of je dat dan zo vaak gaat gebruiken durf ik niet te zeggen.
http://www.Bike2Sport.nl
Online mtb shop voor Kleding,Accessoires,Onderdelen,Onderhoud,Gereedschap
Ik heb zo'n easywasher gehad, er zit niet zoveel kracht achter als gewenst en als je fiets goed vuil is dan lukt het niet om al het vuil goed weg te krijgen met het water in het reservoir.
- Bike2Sport
- Forum-lid
- Contact
Idd, doe het zelf ook altijd gewoon thuis..tuinslang, emmer sop etc
http://www.Bike2Sport.nl
Als je de modder laat opdrogen, wordt het zand en dan veeg je er dan zo af. Als je geen tuin of balkon hebt, hebben wij natuurlijk makkelijk praten. In dat geval kun je overwegen met een euro in je zak naar het benzine station te rijden en daar de hogedrukspuit voorzichtig te hanteren. De rest doe je dan voor de deur van je huis/flat met een emmertje sop enzo. Mocht je nog op zoek zijn naar aanspraak of verkering, dan heb je op die manier vlot beet denkik