Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

LittleWhiteDog
Forum-lid
Berichten: 117
Lid geworden op: 02 okt 2015 13:08

LittleWhiteDog 23 okt 2015 11:06

Soap schreef:
LittleWhiteDog schreef:Ik wil de discussie over levertijden niet verder doordrijven, maar heb alleen een vraagje ivm confirmatiemail.
Na een week heb ik die nog steeds niet ontvangen. Duurde dat bij jullie ook zolang? Vooral gericht naar de mensen die "na de computer-upgrade" besteld hebben?
Pas NA betaling wordt hij geleverd, dus heb je dat al gedaan of heb je nu enkel een mail die je bestelling bevestigd?
Ik heb een mail gehad met de gegevens van mijn bestelling, maar nog geen mail met een factuur. Mijn post gaat dus niet over levering van de fiets, maar het ontvangen van een mail met de factuur

rodeo
Forum-lid
Berichten: 132
Lid geworden op: 31 aug 2015 20:09

rodeo 23 okt 2015 11:18

De factuur komt pas met het betalingsverzoek net voordat de fiets klaar is voor verzending.

danadik
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 mar 2012 18:18

danadik 23 okt 2015 15:21

Op dit moment gaat alles even anders bij canyon. Heb nu 3 orderbevestigingen gekregen alle drie met een andere afleverdatum. Ook drie keer een betaal link. Bij koop van fiets toch wel gehoord dat week 43 fiets geleverd zal worden, dat gaat helaas niet meer lukken. Hoop dat hij er volgende week is...heb weekend weg gepland naar Limburg.

fabianfondriest
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 25 nov 2014 15:47

fabianfondriest 23 okt 2015 19:07

Aeroad rijders.... Hebben jullie ook snel speling op balhoofd? Mijn fiets is vorige week naar Eindhoven geweest voor service, ik voel nu echter alweer speling. Hoe kan je dit zelf verhelpen, ik heb een aero/cockpit stuur erop zitten. Op de service trouwens niets aan te merken. Woensdag ochtend opgehaald door ups, vrijdag eind ochtend retour.

apollo
Forum-lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 03 mei 2010 16:44

apollo 23 okt 2015 20:12

fabianfondriest schreef:Aeroad rijders.... Hebben jullie ook snel speling op balhoofd? Mijn fiets is vorige week naar Eindhoven geweest voor service, ik voel nu echter alweer speling. Hoe kan je dit zelf verhelpen, ik heb een aero/cockpit stuur erop zitten. Op de service trouwens niets aan te merken. Woensdag ochtend opgehaald door ups, vrijdag eind ochtend retour.
Ik heb een collega die hetzelfde probleem gehad heeft met zijn Endurace.
In het service-center kregen ze het ook niet goed afgeregeld. Bleek dat de vork niet goed paste in het frame. Hij heeft toen enkele weken moeten wachten op een nieuwe vork.
Nu is het probleem volledig opgelost.

obbe
Forum-lid
Berichten: 279
Lid geworden op: 17 aug 2009 21:14

obbe 24 okt 2015 10:35

Na de diefstal van mijn Ultimate al vorig weekend heb ik gister een Endurace pro in de outlet besteld. De grijze versie met blauw en Chorus groep. Hoop dat de verzekering snel uitkeert. Ben benieuwd hoe dat rijdt in vergelijk met mijn ex en mijn Ultimate cf sl.

flins
Forum-lid
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 apr 2013 01:02

flins 24 okt 2015 11:40

Misschien kunnen ze bij Canyon eens zorgen dat de laatste 2016 modellen online komen te staan? :twisted:
Ik zie op Facebook wel elke dag (minder interessante :o ) posts van hen, maar de nieuwe fietsies nog niet...

sprint100
Forum-lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 17 okt 2010 23:17

sprint100 24 okt 2015 13:12

Die staan er al een paar weken op hoor: https://www.canyon.com/nl/road/ultimate/

Stijngruyaert
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 mei 2015 14:18

Stijngruyaert 24 okt 2015 15:58

Klein detail voor de mensen die in Oktober nog een Canyon bestellen, als je de code #bikemotion2015 toevoegt bij de bestelling sturen ze 2 bidonhouders met 2 bidonnen mee

Patrickvanv
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 27 aug 2015 22:33

Patrickvanv 24 okt 2015 17:14

Stijngruyaert schreef:Klein detail voor de mensen die in Oktober nog een Canyon bestellen, als je de code #bikemotion2015 toevoegt bij de bestelling sturen ze 2 bidonhouders met 2 bidonnen mee
Klopt, ben vanmorgen in koblenz bij de showroom van canyon geweest,
Ik heb daar een testrit gemaakt en vervolgens de canyon aeroad bestelt,
had het kaartje met de code #bikemotion2015 meegenomen en in eerste instantie kende ze het niet.
(Waarschijnlijk omdat het in het Nederlands staat) maar na even nagevraagd te hebben krijg ik er 2 bidonhouders en bidons gratis bijgeleverd

Overigens ook meteen de garmin mount voor het h11 stuur mee bestelt,
Hij is niet op de website te vinden maar ze kunnen hem dus wel bestellen.

En nu maar wachten, levering staat voor eind november gepland maar ik ga daar maar niet te veel van uit als ik alle berichten zo lees

flins
Forum-lid
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 apr 2013 01:02

flins 25 okt 2015 10:02

sprint100 schreef:Die staan er al een paar weken op hoor: https://www.canyon.com/nl/road/ultimate/
De race modellen misschien wel, maar de MTB's helaas nog niet allemaal... :(

sprint100
Forum-lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 17 okt 2010 23:17

sprint100 25 okt 2015 19:43

Ik dacht dat je de racefietsen bedoelde, omdat je je bericht in de categorie Racefietsen schreef.

Plaats reactie