wielen voor carbon frame
-
- Forum-lid
Raden wat er nu komt. De helft van de antwoorden zegt Zonda en de andere helft zegt: er is niks is met... en dan komen 10 opties. Nu mag jij kiezen
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Nee, de vraag die terug gesteld wordt is: "waar wil je je wielen voor gebruiken, en hoe zwaar ben je?"
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
"Neem een mooi handgespaakt setje...."
-
- Forum-lid
''Koop wat je mooi vindt''
Zonda!
(Meen ik wel trouwens... Handgespaakt is wat mij betreft vooral interessant in het wat hogere segment)
(Meen ik wel trouwens... Handgespaakt is wat mij betreft vooral interessant in het wat hogere segment)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Dat frame van jou schreeuwt om hoge velgen. Met Zonda's ed haal je top kwaliteit in huis, maar vroeger of later gaat het knagen en dan wil alsnog een setje hoog carbon. Mijn advies: ff doorsparen en dan een setje carbon van 1 van de bekendere Chinezen nemen.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
... Ik mis even iets, is er een afbeelding van het frame ergens verstopt?JoostG schreef:Dat frame van jou schreeuwt om hoge velgen. ..
Of is het statement "Frame == Carbon, ergo --> Hoge velgen!!!"
Dat lijkt me namelijk niet per definitie zo. Er zijn genoeg carbon frames die prima smoelen met lage velgen. In kleinere maten fietsen geldt dit voor meer frames in mijn optiek. En dan heb je (eventueel) nog het inzetgebied van de wielen die medebepalend kunnen zijn voor je keuze.
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Voorkennis!MarkVeenstra schreef:... Ik mis even iets, is er een afbeelding van het frame ergens verstopt?JoostG schreef:Dat frame van jou schreeuwt om hoge velgen. ..
Of is het statement "Frame == Carbon, ergo --> Hoge velgen!!!"
Dat lijkt me namelijk niet per definitie zo. Er zijn genoeg carbon frames die prima smoelen met lage velgen. In kleinere maten fietsen geldt dit voor meer frames in mijn optiek. En dan heb je (eventueel) nog het inzetgebied van de wielen die medebepalend kunnen zijn voor je keuze.
Heb nieuwe frame van TS al in een andere draadje langs zien komen. Dat frame heeft wel iets weg van een Venge, vandaar.
insta #gravelgremmen
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ah, op die fietsJoostG schreef:
Voorkennis!
Heb nieuwe frame van TS al in een andere draadje langs zien komen. Dat frame heeft wel iets weg van een Venge, vandaar.
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013