Canyon
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5613
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Welkom hier en bedankt voor je positieve bijdrage!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
- Berichten: 6210
- Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
- Locatie: Delft
Nou ben ik wel benieuwd, inhoudelijk, naar het hele verhaal.nlbrandy schreef:....
De manier waarop ze met vragen, klachten etc omgaan is ronduit schofterig te noemen.
Dat de levertijden lang zijn, en dat ze de informatievoorziening over die levertijden matig op orde hebben is een oud en alom bekend probleem (maakt het geen excuus overigens). Dat reacties per mail wat op zich laten wachten is ronduit niet netjes, maar is volgens mij met name van de afgelopen paar weken ivm hun verhuizing + systeem verandering.
Maar wat hebben ze gedaan dat je als schofterig ervaren hebt. Ze hebben je toch niet lopen uitschelden aan de telefoon of per e-mail?
Overigens vind ik 2 maanden wachttijd nog niet eens zo gek, voor een 2016 model die je dus in weze in de pre-order periode besteld. Dat is simpelweg wat anders dan in - zeg - januari een fiets in de winkel aanwijzen en meenemen. Wil je op dit moment het nieuwe modelletje van een random ander merk heb je ook bij de fietsenmaker te maken met levertijden. En ook daar staan fabrieken niet afgetopt vol met de compleet te verkopen aantallen fietsen.
Wat wel het "canyon" probleem is (weet niet of dat in jouw geval ook zo is), is dat ze zeggen " verwachte levering week X" maar vervolgens wordt die week keer op keer uitgesteld al dan niet met matig verzorgde informatie update naar de klant. Normaliter dealt een fietsenmaker daarmee, maar bij Canyon mag je dat als klant zelf 100% ervaren (met als winst dat je minder betaald omdat je die FM niet als tussenpartij hebt).
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 25 apr 2014 11:53
Net terug van m level. Vernislaagje over de cf sl gespoten. Jammer genoeg onderste lager kaput geslagen van balhoofd. Wordt dus bestellingetje bij service center. Intussen enkele fotootjes in afwachting ...
Pas op met de wall mount, mijn Pianchi Pista heeft allemaal kleine krasjes op de punten waar de fiets hangt. Ik heb er nu een doek tussen liggenfabianfondriest schreef:http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/28 ... c41df7.jpg
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
weest gerust, je kunt je fiets zo afbestellen hoor (is iemand anders weer blij omdat ie wellicht eerder in het proces komt)nlbrandy schreef:Ik wil ook graag mijn fiets showen, kom alleen niet verder dan een screenshot van de website daar ik al ruim 2 maanden aan het wachten bentomtom schreef:Kunnen jullie wat anders doen dan mekkeren over besteltijden en de opvolging daarvan? Misschien zinniger en leuker om over hun fantastische producten te praten en/of je fiets te laten zien!
De manier waarop ze met vragen, klachten etc omgaan is ronduit schofterig te noemen.
#eenkeerennooitweer
-
- Forum-lid
- Berichten: 1604
- Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17
Deutsche gründlichkeit is dus ver te zoeken bij Canyon. Een vriend van me heeft 4 mails gestuurd met simpele vraag nooit wat op gehoord. Heeft dus maar ander merk gekocht.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-1millen schreef:+1
tomtom schreef:Kunnen jullie wat anders doen dan mekkeren over besteltijden en de opvolging daarvan? Misschien zinniger en leuker om over hun fantastische producten te praten en/of je fiets te laten zien!
Ik zit me te oriënteren op een nieuwe MTB. Canyon is dan best interessant. Ik vind dit soort info heel relevant. Als ik nu zou moeten bestellen, dan zou dat geen canyon zijn..
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Want? Er zijn ook zat modellen wel snel leverbaar, dus kijk eerst maar eens wat je wilt, welke maat en wat daar dan bij staat als verwachte lever data zal wezen. Alles over een kam scheren lijkt mij niet handig.53x11 schreef:-1millen schreef:+1
tomtom schreef:Kunnen jullie wat anders doen dan mekkeren over besteltijden en de opvolging daarvan? Misschien zinniger en leuker om over hun fantastische producten te praten en/of je fiets te laten zien!
Ik zit me te oriënteren op een nieuwe MTB. Canyon is dan best interessant. Ik vind dit soort info heel relevant. Als ik nu zou moeten bestellen, dan zou dat geen canyon zijn..
En het staat je vrij om elk ander merk te gaan kopen natuurlijk, waar weer ander minnen (en plussen) aan zitten.
Succes met je keuze.
Waow. Ziet er echt goed uit.Defected1981 schreef:Net terug van m level. Vernislaagje over de cf sl gespoten. Jammer genoeg onderste lager kaput geslagen van balhoofd. Wordt dus bestellingetje bij service center. Intussen enkele fotootjes in afwachting ...
Nog beter dan ik verwacht had.
Met de lange levertijden in het achterhoofd bestel ik op 5 september een Aeroad bij de onmiddellijk beschikbare 'Expressbikes' 2015 (want ik wou echt niet wachten tot januari, februari), betaling is reeds lang gebeurd maar levering ??? Een paar keer een mail ontvangen dat er vertraging was, deze week antwoord dat de levering nu wel snel zou volgen, juiste data zijn echter niet bekend wegens problemen met het nieuwe computersysteem... Ik blijf overtuigd van de zeer goede kwaliteit van hun fietsen, wat echter niet kan gezegd worden van de manier van orderafhandeling.