Garmin Edge 800 topic deel 2
En de draad zit aan de andere kant aan het stuur?nijkie schreef:Vandaag Garmin mount gekocht voor de 800 en een siliconen hoesje.
Ik heb een draad aan de Garmin gemaakt mocht die er uit knallen dat die aan het stuur blijft hangen,ook bij een onoplettend ogenblik kan de Garmin niet meegenomen worden.
Hoe:Met Zwarte ijzergaren onder het rubber door bij de usb aansluiting lusje er in Garmin doorhalen en in de mount plaatsen draad is niet zichtbaar.
Kan je een foto plaatsen?
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
-
- Forum-lid
Is het dan nog gemakkelijk om zelf af te nemen.
Fotoken zou wel welkom zijn.
Fotoken zou wel welkom zijn.
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Mapstructuur wordt automatisch aangemaakt als je een (nieuwe) sd kaart in je garmin stoptsenior schreef:Map structuur moet precies goed zijn oftewel de kaart moet in een map met de naam "Garmin" in de root van de schijf staan en een naam "***.img" hebben om herkend te worden.
Ik zal het mijn garmin vertellen de volgende keermonsieurpinot schreef:Mapstructuur wordt automatisch aangemaakt als je een (nieuwe) sd kaart in je garmin stoptsenior schreef:Map structuur moet precies goed zijn oftewel de kaart moet in een map met de naam "Garmin" in de root van de schijf staan en een naam "***.img" hebben om herkend te worden.
ric schreef:En de draad zit aan de andere kant aan het stuur?nijkie schreef:Vandaag Garmin mount gekocht voor de 800 en een siliconen hoesje.
Ik heb een draad aan de Garmin gemaakt mocht die er uit knallen dat die aan het stuur blijft hangen,ook bij een onoplettend ogenblik kan de Garmin niet meegenomen worden.
Hoe:Met Zwarte ijzergaren onder het rubber door bij de usb aansluiting lusje er in Garmin doorhalen en in de mount plaatsen draad is niet zichtbaar.
Kan je een foto plaatsen?
Maar het is heel simpel,ijzergaren nemen knoop er in leggen.
Onder het rubber door bij de mini usb/mini sd kaart,1 kant door de lus halen van het ijzergaar,
Bij plaatsing Garmin ijzergaren onder het stuur de Garmin door de lus halen 2-3x om het armpje van de Garmin mount en je Garmin inklikken.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Het laden van mappen kan soms wel 5 minuten duren en soms 5 seconden.WouterS92 schreef:Ja als ik hem in de computer steek kan ik hem zien. Ik kan hem ook openen in basecamp.nijkie schreef:Wordt je sd kaart wel gezien als je de Garmin met een laptop/computer verbind?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.