deuk
-
- Forum-lid
goeiemiddag
Laatst gewijzigd door AlmightyGrekn op 17 nov 2015 16:04, 3 keer totaal gewijzigd.
Wat zegt je dealer? Ik zou hier echt niet meer op fietsen.
Helaas, scrap.
Leuk voor aan de muur als de fiets je dierbaar is maar hier kun je niet meer veilig op fietsen.
Buis van de liggende vork is zo dun dat het praktisch niet te herstellen is.
Sporadisch worden deze fietsen op sites als Ebay, Marktplaats, etc. aan geboden mocht je een ander frame in dezelfde kleurstelling willen.
Leuk voor aan de muur als de fiets je dierbaar is maar hier kun je niet meer veilig op fietsen.
Buis van de liggende vork is zo dun dat het praktisch niet te herstellen is.
Sporadisch worden deze fietsen op sites als Ebay, Marktplaats, etc. aan geboden mocht je een ander frame in dezelfde kleurstelling willen.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ik zou er nu idd ook niet op doorfietsen, maar dat was de vraag niet.
Of het te repareren is zou ik niet weten, maar in de basis is alles te repareren natuurlijk.
wellicht dat je bijv bij deze firma terecht kan voor een offerte: http://www.carbonreparatie.nl/
Of het te repareren is zou ik niet weten, maar in de basis is alles te repareren natuurlijk.
wellicht dat je bijv bij deze firma terecht kan voor een offerte: http://www.carbonreparatie.nl/
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
CAAD = Cannondale Advanced Aluminum Design
Lassen kun je vergeten want het materiaal is flinterdun.
En al krijg je het dicht scheurt het materiaal waarschijnlijk opnieuw langs de lasnaad.
Je kunt het misschien met een soort Carbon sok repareren door deze over de vork te wikkelen.
Geen idee wie daar enige veiligheidsgarantie op zou kunnen/willen geven.
Hechting van het carbon/resin op alu heb ik geen idee van.
Lassen kun je vergeten want het materiaal is flinterdun.
En al krijg je het dicht scheurt het materiaal waarschijnlijk opnieuw langs de lasnaad.
Je kunt het misschien met een soort Carbon sok repareren door deze over de vork te wikkelen.
Geen idee wie daar enige veiligheidsgarantie op zou kunnen/willen geven.
Hechting van het carbon/resin op alu heb ik geen idee van.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
oja,roos69 schreef:@MarkVeenstra
caad 5 is toch aluminium?
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Misschien dat een framebouwer die ook met aluminium werkt (Herman Braun?) er een nieuwe achtervork in lassen. Maar dan zal het frame ook in z'n geheel moeten worden overgespoten dus dat is niet goedkoop en het is dan ook geen originele Caad5 meer. Ik denk dat je helaas het beste af bent met een nieuw frame en ondertussen Marktplaats en Ebay in de gaten houden of je een ander Caad5 frame in jouw maat kunt vinden.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid HC
Dit schroot de kosten wegen totaal niet op tegen de dagwaarde xx