AGR 2016
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb jaaaaaaren geleden ook de 250 gedaan. Als voorbereiding op Marmotte. Als je die 100km stevig doortrapt is de 150 wel een serieuse uitdaging hoor.
Limburg is meer dan alleen heuvels en zo s morgens vroeg (was prachtige dag) heeft het ook wel iets. Om 10.00 draaide ik de 150 lus op, dan sta je wel ff te kijken van de drukte.
Limburg is meer dan alleen heuvels en zo s morgens vroeg (was prachtige dag) heeft het ook wel iets. Om 10.00 draaide ik de 150 lus op, dan sta je wel ff te kijken van de drukte.
Less is bore
waar zie je dat? op http://www.amstel.nl/evenementen/amstel ... hrijvingen zie ik niks. Zou dat betekenen dat ik niet ingeloot ben?
- Sha Kokken
- Forum-lid
Ingeloot!
Net een mailtje ontvangen
Net een mailtje ontvangen
@hoedinie, als je geen mailtje hebt gehad dat je voor de 20ste moet betalen, omdat je anders je plekkje kwijt bent, ga ik er vanuit dat je niet ingeloot bent.
Verder Als je inlogt, het eerste scherm na je wachtwoord heb je een rode balk, daarin staat indien ingeloot betalingen.
Iemand die weer heengaat.
Verder Als je inlogt, het eerste scherm na je wachtwoord heb je een rode balk, daarin staat indien ingeloot betalingen.
Iemand die weer heengaat.
T=100