Sensa
-
- Forum-lid
Hallo allen,
Nieuw hier, maar wel al lang aan het rondneuzen op het forum tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe fiets. Huidige fiets is een Koga Kimera Road AL6069 met 105 afmontage.
Komende week wordt ook mijn Sensa Guilia G2 geleverd, hoop ik. Mijn config is als volgt: mat zwart, Supra RFC 55 Elite Dark wielenset, Di2 Ultegra met 50/34 en 11/32 (zekerheid voor alles ....). Ben zeer benieuwd!!
Nieuw hier, maar wel al lang aan het rondneuzen op het forum tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe fiets. Huidige fiets is een Koga Kimera Road AL6069 met 105 afmontage.
Komende week wordt ook mijn Sensa Guilia G2 geleverd, hoop ik. Mijn config is als volgt: mat zwart, Supra RFC 55 Elite Dark wielenset, Di2 Ultegra met 50/34 en 11/32 (zekerheid voor alles ....). Ben zeer benieuwd!!
Klinkt goed. Ik ben benieuwd hoe je eerste ritjes je bevallen. Natuurlijk een foto is ook leuk.
Mijn Sensa Guilia Project Paint zou nu nog zo'n 4 weken duren.
Specs: Ultegra 6800, 34-50,11-28, 3T stuur, Quasar QS6M black on black.
Mijn Sensa Guilia Project Paint zou nu nog zo'n 4 weken duren.
Specs: Ultegra 6800, 34-50,11-28, 3T stuur, Quasar QS6M black on black.
Sensa Giulia G2 Project Paint
Bulls Harrier
Bulls Harrier
-
- Forum-lid
Zoefzoef en Ketjap Manis, er staat in het nieuwe magazine van fiets een korte impressie van de Sensa Guilia G2. Is positief (al zie ik eigenlijk nooi negatieve testen in Fiets)
-
- Forum-lid
Martijnvanheiningen schreef:Zoefzoef en Ketjap Manis, er staat in het nieuwe magazine van fiets een korte impressie van de Sensa Guilia G2. Is positief (al zie ik eigenlijk nooi negatieve testen in Fiets)
Gelezen!
Hoi Martijn, deze had ik inderdaad ook al gelezen.Martijnvanheiningen schreef:Zoefzoef en Ketjap Manis, er staat in het nieuwe magazine van fiets een korte impressie van de Sensa Guilia G2. Is positief (al zie ik eigenlijk nooi negatieve testen in Fiets)
De ervaringen over de fiets hadden wat mij betreft uitgebreider gemogen maar een prima score in ieder geval....een 9,5!
Bulls Harrier
Bulls Harrier
Ik vond dit juist een uitgebreide review. Er stond zelfs iets in over het rijgedrag... Dat is niet des Fiets. Meestal is het een droge opsomming van feiten (afgezien van de stukken van Leon van Bon) die door de fabrikant in een persbericht de wereld ingestuurd wordt.zoefzoef schreef:Hoi Martijn, deze had ik inderdaad ook al gelezen.Martijnvanheiningen schreef:Zoefzoef en Ketjap Manis, er staat in het nieuwe magazine van fiets een korte impressie van de Sensa Guilia G2. Is positief (al zie ik eigenlijk nooi negatieve testen in Fiets)
De ervaringen over de fiets hadden wat mij betreft uitgebreider gemogen maar een prima score in ieder geval....een 9,5!
- scubadiver
- Forum-lid
Is het dezelfde test die in de Wielerrevue heeft gestaan nl. die van Bobbie Traksel http://bit.ly/1GaF0yR?
Die kwam ook met een score 9,5.
Doet veel goeds beloven want als het goed is wordt de door mij bestelde ook zeer binnenkort afgeleverd:
Configuratie: Sensa Giulia G2 Custom Matt Di2 50/34 met 12-25 cassette (en een losse 11-32 voor de echte bergen), 3T Ergonova Pro stuur + 3T stuurnok, WH-6800 Ultegra wielen met Schwalbe One tubeless.
Doet veel goeds beloven want als het goed is wordt de door mij bestelde ook zeer binnenkort afgeleverd:
Configuratie: Sensa Giulia G2 Custom Matt Di2 50/34 met 12-25 cassette (en een losse 11-32 voor de echte bergen), 3T Ergonova Pro stuur + 3T stuurnok, WH-6800 Ultegra wielen met Schwalbe One tubeless.
Sensa Giulia G2 Matt Custom Full Ultegra Di2
Oeps, ik heb die in de Fiets nog niet gelezen, wel die van Bobbie Traksel, maar die stond inderdaad in en een ander blad. Ik krijg Fiets wel elke maand in huis aangezien ik lid ben van de NTFU. Kan alleen het nummer van november waar de Sensa in staat niet vinden....Weet niet of deze al verstuurd is...
Bulls Harrier
Bulls Harrier
-
- Forum-lid
zoefzoef schreef:Oeps, ik heb die in de Fiets nog niet gelezen, wel die van Bobbie Traksel, maar die stond inderdaad in en een ander blad. Ik krijg Fiets wel elke maand in huis aangezien ik lid ben van de NTFU. Kan alleen het nummer van november waar de Sensa in staat niet vinden....Weet niet of deze al verstuurd is...
Oh, ik ook die van Traksel. Ben benieuwd naar die van fiets....
-
- Forum-lid
Wel een lange kooi besteld? Schijnt anders niet te passen met 11/32...scubadiver schreef:Is het dezelfde test die in de Wielerrevue heeft gestaan nl. die van Bobbie Traksel http://bit.ly/1GaF0yR?
Het kan wel, ideaal is het niet maar het kan wel. https://www.youtube.com/watch?v=7J_L_QTTWgs (vanaf 0:50)
-
- Forum-lid
Mooi! Heb ik weer extra geld uitgegeven voor niks.......sprint100 schreef:Het kan wel, ideaal is het niet maar het kan wel. https://www.youtube.com/watch?v=7J_L_QTTWgs (vanaf 0:50)