Hoveel mensen roepen dat nou echt? Van mij zijn dit soort "uitspraken", als ik ze al doe en dat is eigenlijk niet, nonsens en grapjes, flauwekul en spotternij. Ik ga echt niet serieus de buikomvang van mensen in wielerkleding zitten turven en dan een spreadsheet bijhouden welke fiets ze hebben.Jaap Telder schreef: Eén iemand roept "Pinarellobeztitters hebben een bierbuik" en het wordt gelijk door de kuddedieren en nietswetenden nageroepen alszijnde de enige waarheid. Om maar niet te spreken van de vaak jaloerse blikken wanneer ze een afgetrainde Pinarellorijder langs zien gassen.....( nee, niet opnieuw deze discussie)
En al die vooroordelen over dat Persoon X bij Fiets Y zou horen daar geloof ik al helemaal niets van, waar die verhalen vandaan komen is mij een raadsel en wie ze in stand houden ook. Hilarisch is het wel.
Ik heb een overjarige Giant. Volgens een lollig bedoeld artikeltje van Fiets op deze site zouden Giantrijders duf en saai zijn.
Verder heb ik ook nog een verroeste oude Gitane, mensen die daar nog op rijden zijn waarschijnlijk gewoon gek. Tja, het zal wel.