AGR 2016
Na 20 november is er een herloting, er zijn altijd mensen die niet betalen.
Vorig jaar was ik ook uitgeloot, maar later kreeg ik toch nog een mail dat ik was ingeloot.
Vorig jaar was ik ook uitgeloot, maar later kreeg ik toch nog een mail dat ik was ingeloot.
Wat voor fiets je ook hebt, Je moet altijd blijven trappen.
Voor tweede jaar op rij niet door loting gekomen. Persoonlijk niet echt een teleurstelling want zoals eerder in topic gemeld ga ik liever in een rustig weekend daar fietsen, maar broertje wilde 'm graag (samen) rijden, dus toch maar ingeschreven.
Ik rijd dit jaar voor het eerst de toerversies van de 4 noordelijke klassiekers..RVV PR AGR en LBL. Overal keurig voor ingeschreven..Maar ben helaas uitgeloot voor AGR.
is er misschien iemand die voor mij zijn plaatsje wil afstaan? (het is te proberen natuurlijk)
onkosten van het inschrijven worden uiteraard vergoed + kratje Amstel Bier
of kan ik bij iemand in zijn bedrijventeam aansluiten?
is er misschien iemand die voor mij zijn plaatsje wil afstaan? (het is te proberen natuurlijk)
onkosten van het inschrijven worden uiteraard vergoed + kratje Amstel Bier
of kan ik bij iemand in zijn bedrijventeam aansluiten?
hard werken én hard rusten...maar fiets vooral! je leeft maar 1 keer!
Iedereen heel veel plezier komende zaterdag, helaas zijn de weerberichten wat minder vergeleken met vorig jaar. Toen was het na afloop goed toeven bij de finish.
Wat voor fiets je ook hebt, Je moet altijd blijven trappen.
Voorspelling blijft wisselend, kans op regen en 12 graden max. What to wear? Bib met beenstukken en merino base layer met gabba jersey voorlopig plan, moet een sponsorshirt aan dus dat maar over de gabba denk ik... En velotoze schoencovers. Moet kunnen toch?