Reynolds Strike SLG of FFWD F6R DT240?
-
- Forum-lid HC
Mooi, die had hij bijzich op de bikemotion, nog ff aan staan draaien 

Helaas waren het nog niet mijn wielen. Heb ze inmiddels binnen. Maar krijg met geen mogelijkheid de banden er op. Heb Continental GP4000 SII 25mm, heb al diverse tips geprobeerd en normaal krijg ik de banden er wel opgerold. Maar nu blijft er 20cm over wat ik met geen mogelijkheid op krijg. De banden hebben hiervoor altijd op andere velgen gezeten maar hebben een tijdje gehangen.
Iemand tips?
Iemand tips?
Eindigen bij ventiel, zorgen dat de band goed in het midden van het velgbed ligt.
Ik had in het begin ook enorme moeite met Reynolds (assault), maar dat kwam omdat ik de verkeerde techniek gebruikte (tubeless ready wielen hebben een dieper velgbed, en een iets hogere velgrand, vandaar deze methode)
Nu heb ik de banden er zo om.
Ik had in het begin ook enorme moeite met Reynolds (assault), maar dat kwam omdat ik de verkeerde techniek gebruikte (tubeless ready wielen hebben een dieper velgbed, en een iets hogere velgrand, vandaar deze methode)
Nu heb ik de banden er zo om.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid HC
exact! goed in het midden leggen en zeepsop gebruiken.
Als de biba er mooi in licht alle lucht eruit laten lopen, dat scheelt ook.
Als de biba er mooi in licht alle lucht eruit laten lopen, dat scheelt ook.
-
- Forum-lid HC
Zo stug zijn Conti's nou ook weer niet, als ze al op andere velgen hebben gezeten dan zouden ze er soepel op moeten gaan of ze zijn totaal uitgedroogd.
Of anders de onvolprezen bandenknecht...
Vandaag de wielen gemonteerd. Ik wil niet onhandig overkomen maar wie kan mij vertellen hoe je het beste de remmen kunt afstellen bij carbon wielen. Op de strikes zitten speciale remranden maar ik vind deze aan de kleine kant. Daar bedoel ik mee de remblokken zullen precies passen. Dit betekent wel de de remblokken bovenin zitten. Zou dit kwaad kunnen? Carbon is toch net iets zwakker voor mij idee.
Waar ik mij aan stoor is dat Reynolds de site en de beschrijving van de remblokken vol heeft staan met ..% beter remmen bla bla bla dat de garantie vervalt bla bla bla maar nergens hoe je deze nu goed doet monteren. Het is me ook niet 100% duidelijk of ik de remblokken nu goed om heb zitten. Er staat wel R en L op maar niet Up or down of iets dergelijks.
Wie heeft ervaring met deze wielen of iets vergelijkbaars?
Waar ik mij aan stoor is dat Reynolds de site en de beschrijving van de remblokken vol heeft staan met ..% beter remmen bla bla bla dat de garantie vervalt bla bla bla maar nergens hoe je deze nu goed doet monteren. Het is me ook niet 100% duidelijk of ik de remblokken nu goed om heb zitten. Er staat wel R en L op maar niet Up or down of iets dergelijks.
Wie heeft ervaring met deze wielen of iets vergelijkbaars?
-
- Forum-lid HC
De blokken gewoon monteren op het "geruite" stuk, daar horen ze te zitten.
Ik heb dezelfde wielen nu een jaar en remmen perfect op dat gedeelte.
Carbon is niet zwakker dan alu, dat is jou perceptie.
Succes.
Ik heb dezelfde wielen nu een jaar en remmen perfect op dat gedeelte.
Carbon is niet zwakker dan alu, dat is jou perceptie.
Succes.