Mede ingegeven door het ongeluk dat Le Grimpeur is overkomen dit jaar wil ik je uitnodigen om te stemmen voor de beste fietsfoto op dit forum.
Voorwaarden die gelden voor deze fotoverkiezing is dat deze foto afgelopen jaar op het forum moet zijn gepost en (wat mij betreft) dat er minimaal een fiets op zou moeten staan. Maar dat is aan een ieder die deelneemt.
Reageer met het linken van jouw favoriete foto en geef aan waarom je dit de mooiste foto vindt.
Foto ter eerbetoon en als aanleiding voor de verkiezing van de foto van het jaar
Verkiezing fietsfoto van het jaar 2015
-
- Forum-lid
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
leuk idee! misschien als voorwaarde toevoegen dat de foto door (of in opdracht van een) forumlid moet zijn gemaakt? En, je zou nog iets moeten bedenken hoe je de stemming laat plaatsvinden .
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Deze foto afgelopen herfst gemaakt in de bossen bij Odoorn. Waarom deze foto...? Over het algemeen komen er foto's voorbij tijdens zomerse weersomstandigheden. Het mystieke van de mist en de kasseien in combinatie met de bruine, groene en witte kleur maakt dit een mooie foto!
-
- Forum-lid
Heel mooie foto!
-
- Forum-lid
Wordt een mooie verkiezing met dit soort inzendingen......
- Wolfhound32
- Forum-lid
Wat mij betreft nu al een winnaar Walter G.
- Forum-lid
Geweldig, ga zo door!