Bulls
Eigenlijk is het een Desert Falcon frame met een mish mash van onderdelen. Mix van 105 en Ultegra bv. Fietsboer had destijds een frame liggen. Dan volgens budget en wensen onderdelen toegevoegd. 4/5 jaar met plezier mee gereden en dan de overstap naar carbon gemaakt.
Daarnet een spaak gebroken. De laatste 10 km met een slepend wiel... No fun
Daarnet een spaak gebroken. De laatste 10 km met een slepend wiel... No fun
Een Wilier Izoard Xp, toch een klasse hoger dan de Bulls. Al is het nog geen 'dure' fiets.
Vanmorgen dus met de zomerfiets naar het werk. Gemiddelde lag toch een stuk hoger.
Vanmorgen dus met de zomerfiets naar het werk. Gemiddelde lag toch een stuk hoger.
Mooie fiets! Het zal bij mij nog wel even duren voor ik naar een klasse hoger ga kijken. Voorlopig voldoet m'n Bulls Harrier prima. Ik heb te veel hobby's en daarbij geeft het naar huis fietsen van anderen op m'n 'goedkope' fietsje ook wel een zekere mate van voldoening
Zeg je nu dat je met de Wilier sneller rijdt dan met je Bulls?hayes schreef:Een Wilier Izoard Xp, toch een klasse hoger dan de Bulls. Al is het nog geen 'dure' fiets.
Mja, eigenlijk wel. Maar...
De Bulls is aluminium frame met dikkere 28mm profielbandjes, iets minder had geblazen.
De Wilier is carbon met dunnere bandjes. De zithouding ligt me ook beter dan op de Bulls.
En er zal ook wel een deel in het koppeke zitten, maar de Wilier is gewoon 'kwieker'.
De Bulls is aluminium frame met dikkere 28mm profielbandjes, iets minder had geblazen.
De Wilier is carbon met dunnere bandjes. De zithouding ligt me ook beter dan op de Bulls.
En er zal ook wel een deel in het koppeke zitten, maar de Wilier is gewoon 'kwieker'.
Gisteren snel na het werk nog een sunset-ritje gedaan. Zat al heel de dag op het werk naar buiten de gluren. Zonnig, windstil, warm,...
Ik moest echt nog even de fiets op. Was heerlijk
Ik moest echt nog even de fiets op. Was heerlijk
Dacht dat dit standaard 1 1/8 geïntegreerde lagers waren, dus zoiets : https://www.bike24.com/1.php?content=8; ... ;orderby=2
Mogelijk haal ik die van mij dit weekend uit elkaar dus dan kan ik even kijken
Mogelijk haal ik die van mij dit weekend uit elkaar dus dan kan ik even kijken