Canyon
Deze week te weten gekomen dat mijn reeds in oktober bestelde frameset (voor nog 2000€) ook pas in juni geleverd zou kunnen worden...
Order dus geannuleerd, en een complete canyon cf slx 8.0 di2 besteld op woensdag
Groot was de verrassing toen die DEZE ochtend reeds voor de deur stond! (terwijl hij pas voorzien was voor eind februari)
Van een snelle levering gesproken!
Order dus geannuleerd, en een complete canyon cf slx 8.0 di2 besteld op woensdag
Groot was de verrassing toen die DEZE ochtend reeds voor de deur stond! (terwijl hij pas voorzien was voor eind februari)
Volgens mij sturen ze de canyons maar willekeurig op ofzo daar. Ik kreeg 3 weken geleden al te horen dat mijn fiets klaar zou staan voor verzending. Paar keer contact gehad met canyon ondertussen. Nu blijkt vandaag ineens dat ik nog mag wachten tot de week van 21 decemberwiggo schreef:Deze week te weten gekomen dat mijn reeds in oktober bestelde frameset (voor nog 2000€) ook pas in juni geleverd zou kunnen worden...
Bij de inflite zijn de spatborden al van midden oktober gebroken, en die worden pas in februari terug door SKS in gemaakt! Meer dan 4 maanden wachten dus hierop....
Gelukkig is de prijs/kwaliteit nog steeds beter dan de concurrentie, de keuze voor een ander merk zou snel gemaakt zijn. Eens je de canyon in bezit hebt vergeet je dat allemaal wel snel natuurlijk;)
Nu nog je foto's posten
Reeds begin oktober mijn reeds betaalde order geannuleerd. Het geld staat, ondanks meerdere mailtjes dat het geld echt snel teruggestort zou worden of zelfs reeds per 30-11 gestort zou zijn, nog steeds niet op mijn rekening. Ik ga mijn rechtsbijstand maar inschakelen denk ik. Hebben jullie nog tips om de terugbetaling te versnellen?
het lijkt inderdaad complete willekeur. Ik heb begin november mijn bestelling geplaatst en na eindeloos veel tegenstrijdige berichten van Canyon ("hij staat klaar", "hij komt eind december") hebben ze nu contact gehad met de fabriek en wordt mijn Ultimate pas April 2016 verwacht....Snoepdogg schreef:Volgens mij sturen ze de canyons maar willekeurig op ofzo daar. Ik kreeg 3 weken geleden al te horen dat mijn fiets klaar zou staan voor verzending. Paar keer contact gehad met canyon ondertussen. Nu blijkt vandaag ineens dat ik nog mag wachten tot de week van 21 decemberwiggo schreef:Deze week te weten gekomen dat mijn reeds in oktober bestelde frameset (voor nog 2000€) ook pas in juni geleverd zou kunnen worden...
Bij de inflite zijn de spatborden al van midden oktober gebroken, en die worden pas in februari terug door SKS in gemaakt! Meer dan 4 maanden wachten dus hierop....
Gelukkig is de prijs/kwaliteit nog steeds beter dan de concurrentie, de keuze voor een ander merk zou snel gemaakt zijn. Eens je de canyon in bezit hebt vergeet je dat allemaal wel snel natuurlijk;)
Nu nog je foto's posten
Ik zit ook te denken om te annuleren, ze maken er echt een potje van. Het gaat erom dat ze duidelijkheid moeten verschaffen, de levertijd zelf is het probleem niet eens.
Naar Koblenz rijden en daar stampij maken?rudizm schreef:Reeds begin oktober mijn reeds betaalde order geannuleerd. Het geld staat, ondanks meerdere mailtjes dat het geld echt snel teruggestort zou worden of zelfs reeds per 30-11 gestort zou zijn, nog steeds niet op mijn rekening. Ik ga mijn rechtsbijstand maar inschakelen denk ik. Hebben jullie nog tips om de terugbetaling te versnellen?
Weet het niet. Balen voor je!
Canyon Aeroad / Kona Rove St / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
- Wiliertoerist
- Forum-lid
thx...eens bij de harley garage passeren hier vlakbij dan!Wiliertoerist schreef:Harley Davidson Denim Paint cleaner
http://www.harley-davidson.com/store/de ... nt-cleaner