Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

Drikus
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 feb 2015 22:18

Drikus 11 dec 2015 15:05

Voor de mtb's lijkt het juist andersom te zijn. Veel meer s'jes en m'etjes dan bij de wegfietsen.
't is dat ik al voorzien ben maar die ultimate's zijn wel érg gunstig!

Gebruikersavatar
wiggo
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 okt 2015 10:39

Gebruikersavatar wiggo 11 dec 2015 16:16

Deze week te weten gekomen dat mijn reeds in oktober bestelde frameset (voor nog 2000€) ook pas in juni geleverd zou kunnen worden...
Order dus geannuleerd, en een complete canyon cf slx 8.0 di2 besteld op woensdag
Groot was de verrassing toen die DEZE ochtend reeds voor de deur stond! (terwijl hij pas voorzien was voor eind februari)

Van een snelle levering gesproken!

Snoepdogg
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 nov 2014 22:49

Snoepdogg 11 dec 2015 19:45

wiggo schreef:Deze week te weten gekomen dat mijn reeds in oktober bestelde frameset (voor nog 2000€) ook pas in juni geleverd zou kunnen worden...
Order dus geannuleerd, en een complete canyon cf slx 8.0 di2 besteld op woensdag
Groot was de verrassing toen die DEZE ochtend reeds voor de deur stond! (terwijl hij pas voorzien was voor eind februari)

Van een snelle levering gesproken!
Volgens mij sturen ze de canyons maar willekeurig op ofzo daar. Ik kreeg 3 weken geleden al te horen dat mijn fiets klaar zou staan voor verzending. Paar keer contact gehad met canyon ondertussen. Nu blijkt vandaag ineens dat ik nog mag wachten tot de week van 21 december :dislike:

Bij de inflite zijn de spatborden al van midden oktober gebroken, en die worden pas in februari terug door SKS in gemaakt! Meer dan 4 maanden wachten dus hierop....

Gelukkig is de prijs/kwaliteit nog steeds beter dan de concurrentie, de keuze voor een ander merk zou snel gemaakt zijn. Eens je de canyon in bezit hebt vergeet je dat allemaal wel snel natuurlijk;)

Nu nog je foto's posten :!:

rudizm
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 04 nov 2015 10:00

rudizm 11 dec 2015 19:51

Reeds begin oktober mijn reeds betaalde order geannuleerd. Het geld staat, ondanks meerdere mailtjes dat het geld echt snel teruggestort zou worden of zelfs reeds per 30-11 gestort zou zijn, nog steeds niet op mijn rekening. Ik ga mijn rechtsbijstand maar inschakelen denk ik. Hebben jullie nog tips om de terugbetaling te versnellen?

Kempen01
Forum-lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 12 okt 2015 17:29

Kempen01 11 dec 2015 23:45

Snoepdogg schreef:
wiggo schreef:Deze week te weten gekomen dat mijn reeds in oktober bestelde frameset (voor nog 2000€) ook pas in juni geleverd zou kunnen worden...
Order dus geannuleerd, en een complete canyon cf slx 8.0 di2 besteld op woensdag
Groot was de verrassing toen die DEZE ochtend reeds voor de deur stond! (terwijl hij pas voorzien was voor eind februari)

Van een snelle levering gesproken!
Volgens mij sturen ze de canyons maar willekeurig op ofzo daar. Ik kreeg 3 weken geleden al te horen dat mijn fiets klaar zou staan voor verzending. Paar keer contact gehad met canyon ondertussen. Nu blijkt vandaag ineens dat ik nog mag wachten tot de week van 21 december :dislike:

Bij de inflite zijn de spatborden al van midden oktober gebroken, en die worden pas in februari terug door SKS in gemaakt! Meer dan 4 maanden wachten dus hierop....

Gelukkig is de prijs/kwaliteit nog steeds beter dan de concurrentie, de keuze voor een ander merk zou snel gemaakt zijn. Eens je de canyon in bezit hebt vergeet je dat allemaal wel snel natuurlijk;)

Nu nog je foto's posten :!:
het lijkt inderdaad complete willekeur. Ik heb begin november mijn bestelling geplaatst en na eindeloos veel tegenstrijdige berichten van Canyon ("hij staat klaar", "hij komt eind december") hebben ze nu contact gehad met de fabriek en wordt mijn Ultimate pas April 2016 verwacht.... :shock:
Ik zit ook te denken om te annuleren, ze maken er echt een potje van. Het gaat erom dat ze duidelijkheid moeten verschaffen, de levertijd zelf is het probleem niet eens.

Kempen01
Forum-lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 12 okt 2015 17:29

Kempen01 11 dec 2015 23:47

@snoepdogg, ik zou je niet blind staren op die 21 december (ik spreek uit ervaring). Ga uit van het ergste...ergens in 2016...dan valt het wellicht mee :p

Gebruikersavatar
ric
Forum-lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 09 aug 2007 00:21
Locatie: Nieuwkoop

Gebruikersavatar ric 12 dec 2015 00:13

rudizm schreef:Reeds begin oktober mijn reeds betaalde order geannuleerd. Het geld staat, ondanks meerdere mailtjes dat het geld echt snel teruggestort zou worden of zelfs reeds per 30-11 gestort zou zijn, nog steeds niet op mijn rekening. Ik ga mijn rechtsbijstand maar inschakelen denk ik. Hebben jullie nog tips om de terugbetaling te versnellen?
Naar Koblenz rijden en daar stampij maken?

Weet het niet. Balen voor je!
Canyon Aeroad / Kona Rove St / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)

Gebruikersavatar
wiggo
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 okt 2015 10:39

Gebruikersavatar wiggo 12 dec 2015 12:28

Wat doe je eigenlijk het beste om het mat-zwarte carbon zo te behouden (poetsen-onderhoud) en dus niet te laten blinken?

Heb al wat zitten zoeken via de zoekfunctie op dit forum, maar veel wijzer ben ik er niet van geworden

Gebruikersavatar
Wiliertoerist
Forum-lid
Berichten: 2049
Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20

Gebruikersavatar Wiliertoerist 12 dec 2015 12:32

Harley Davidson Denim Paint cleaner

Afbeelding

http://www.harley-davidson.com/store/de ... nt-cleaner

Gebruikersavatar
wiggo
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 okt 2015 10:39

Gebruikersavatar wiggo 12 dec 2015 13:01

Wiliertoerist schreef:Harley Davidson Denim Paint cleaner

Afbeelding

http://www.harley-davidson.com/store/de ... nt-cleaner
thx...eens bij de harley garage passeren hier vlakbij dan!

Resch2
Forum-lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 05 nov 2015 08:56

Resch2 12 dec 2015 14:12

Speedwax van de action, kost niks, is transparant en laat geen vlekken of strepen na. Ook ideaal om je ketting mee schoon te maken!

brekson
Forum-lid
Berichten: 1289
Lid geworden op: 27 mei 2008 15:55
Locatie: Grensstreek

brekson 12 dec 2015 14:21

Canyon verkoopt zulk spul. Morgan blue ook
Ultimate CF SL DISC 9.0 DI2, Speci Turbo S, Sworks Venge

Plaats reactie