Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Apex Blackbuck?

peterneijts
Forum-lid

peterneijts 12 dec 2015 16:17

Ik overweeg om voor de Apex Blackbuck te gaan.

Nu vind ik alleen een beetje vreemd dat ik hier over geen enkele review kan vinden.

Heeft iemand op dit forum ervaring met deze fiets?

Slowracer
Forum-lid

Gebruikersavatar Slowracer 13 dec 2015 11:29

Op zich niet zo heel vreemd dat er geen reviews zijn. Apex is, met alle respect , een klein merk en de Blackbuck is nu ongeveer een jaar op de markt. Als ik me niet vergis heeft er in het blad al eens een test gestaan (maar ik kan me vergissen). Ik heb geen ervaring met de Blackbuck, wel met de Flare 1.0 en ben daar zeer tevreden over. Het beste dat je kan doen is bij CC53-11 langs gaan en eens gaan kijken en praten met de mensen daar. Voelt dat goed, vraag eens naar de mogelijkheid om een proefrit te maken en oordeel zelf.
Time is (almost) on my site, 5 more days

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 13 dec 2015 21:23

peterneijts schreef:Ik overweeg om voor de Apex Blackbuck te gaan.

Nu vind ik alleen een beetje vreemd dat ik hier over geen enkele review kan vinden.

Heeft iemand op dit forum ervaring met deze fiets?
Een fietsvriend van mij heeft er 1 met dura-ace en fcc velgen is zeer tevreden.
Passen geen 25mm banden op.
Maar rijeigenschappen ervaren is voor iedereen anders.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

zoefzoef
Forum-lid

zoefzoef 14 dec 2015 17:38

Bij ons op de wielerclub hebben er ook 2 een Blackbuck gekocht. Ik heb hen nog niet gesproken. Ik heb zelf enkele weken ook getwijfeld om een Blackbuck te kopen. Zeker een mooie fiets hoe die in Zaltbommel staat. Ben uit financieel oogpunt toch voor een Sensa Giulia project paint gegaan. Deze komt ook goed uit de bus qua rijeigenschappen. Daarnaast ook een schitterende fiets om te zien. Sterker nog mijn black on black Sensa stond van de week toen ik me fiets heb af laten stellen in Zaltbommel naast een Blackbuck en vond de Sensa gewoon mooier :D
Sensa Giulia G2 Project Paint
Bulls Harrier

peterneijts
Forum-lid

peterneijts 18 dec 2015 22:04

waar is bij jullie op de wielerclub. Ik ben wel benieuwd naar persoonlijke ervaringen

zoefzoef
Forum-lid

zoefzoef 30 dec 2015 23:15

Volgens collega clublid stuurt de Blackbuck erg strak en voelt stijf aan. Hij zit erg goed op de fiets. Hij heeft hoge wielen, ik dacht 80 hoog, dat heeft hem weerhouden er veel op te fietsen de laatste weken i.v.m. de wind i.c.m. het fietsen in de groep. Hij is i.i.g.erg tevreden, maar ik heb het gevoel dat hij een beetje aas spijt heeft van de te hoge wielen.

PSV onze club zit in Druten.
Sensa Giulia G2 Project Paint
Bulls Harrier

Plaats reactie