Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Bakker racing

Trailrider
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jan 2016 18:22

Trailrider 08 jan 2016 18:42

19.12.15 Een product besteld. Dan wordt de 22e het verkeerde geleverd. Kan gebeuren. 25.12 gemaild. Reageren niet. Dan maar de 29e gebeld. Het computersysteem ligt eruit u wordt over een uur teruggebeld. Gebeurd niet. Dan als de site het weer doet nog een keer gebeld. Er wordt beloofd dat het hersteld wordt en ik nog een goedmakertje meegestuurd zou krijgen. Er gebeurd echter niets. De 31e weer gebeld, niemand gaat eraan en de mailbox is vol. Weer gemaild en later nog een keer gebeld, u wordt teruggebeld. Niet dus. Dan nog een keer gebeld en er wordt beloofd dat de zending ´s avonds nog de deur uit gaat. Als ik dan 2.1 nog geen track and trace heb, maar weer gebeld en dan krijg ik een track and trace en eindelijk op 5.1. komt de juiste zending..... Echter zonder goedmakertje, commentaar of excuus! Dus 2 mailtjes en 4x bellen om iets hersteld te krijgen! Dus iedereen die geluk heeft dat direct het juiste geleverde wordt is hier tevreden, maar als je service wilt... Voor mij nooit meer! NA googelen vond ik als 2e hit dit topic. Dit gepost zodat het hoog in Google blijft staan. Volgende keer maar eerst googelen. Weer wat geleerd.

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3294
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 08 jan 2016 19:23

Je doel is duidelijk de leverancier schaden. Het zou je sieren als je dan ook ze sportief bent om Bakker racing op de hoogte te stellen.
Verder jammer dat ik je bericht pas zie terwijl ik er net vandaan kom. Had ik je bericht vanmiddag gelezen dan had ik even kunnen zorgen voor hoor en wederhoor.
En verder, als je klachten hebt, post dan gewoon onder je eigen naam, wel zo eerlijk.

Trailrider
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jan 2016 18:22

Trailrider 08 jan 2016 19:43

BRP heeft m.i.meerdere kansen verpast. Ik heb immers al meerdere keren gebeld en gemaild? Het houdt wel een keer op. Ik doe idt niet in de eerst plaats om hem te schaden maar om ik vind het wel belangrijk andere potentiële kopers te waarschuwen, zodat. zij niet geschaad worden. Ik heb dit bericht ook op zijn facebook gepost. Kan hij alsnog reageren.

B. Banner
Forum-lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 01 mei 2014 15:56

B. Banner 08 jan 2016 19:46

Trailrider schreef:NA googelen vond ik als 2e hit dit topic. Dit gepost zodat het hoog in Google blijft staan.
Voelt goed nietwaar?

Rancuneus.

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 08 jan 2016 19:53

Een over het paard getilde kleuter die terecht levenslang door de KWNU geschorst is.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 08 jan 2016 20:08

Nee_Nee schreef:Een over het paard getilde kleuter die terecht levenslang door de KWNU geschorst is.
Kun je wat meer expliciet zijn wie je hier bedoelt aangezien het mij in ieder geval onduidelijk is naar wie of wat je hier refereert.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16740
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 08 jan 2016 20:16

Erwin Bakker natuurlijk. Maar volgens mij is het interessanter om het hier over de webshop van hem te hebben. Zijn MTB-carriere kan beter besproken worden in het dopingtopic...
Campagnolo Ultra Dork

Trailrider
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jan 2016 18:22

Trailrider 08 jan 2016 20:44

B. Banner schreef:
Trailrider schreef:NA googelen vond ik als 2e hit dit topic. Dit gepost zodat het hoog in Google blijft staan.
Voelt goed nietwaar?

Rancuneus.
Nee voelt niet goed,ik heb daar geen gevoelens bij. Ik ben niet rancuneus, heb uiteindelijk toch mijn product, maar zoals gezegd, mij gaat het om het waarschuwingseffect. Waarschijnlijk krijg je bij BRP altijd wel waar je recht op hebt, als je maar aanhoudt, maar ik kan slecht dealen met mensen die steeds hun beloftes breken. Daar heb ik een volgende keer geen zin meer in. Ik reken het mezelf aan dat ik de 4 en half sterren van zijn Google waardering als genoeg aanbeveling gelezen heb, zonder even verder te kijken en te googelen. De Google waardering komt van slechts 8 reviews waarvan een van de meester himself. Ook misschien niet zo netjes je eigen zaak 5 sterren geven?

Gebruikersavatar
Matthijs1973
Forum-lid
Berichten: 444
Lid geworden op: 25 sep 2012 08:26
Locatie: Zeist

Gebruikersavatar Matthijs1973 09 jan 2016 09:08

google reviews zeggen niets, wie neemt nou de moeite om dat in te vullen. Klagen op internet zegt ook niets, alleen mensen die wat te klagen hebben en echt chagrijnig zijn gaan daar de moeite voor nemen. Ik heb er laatst nog een winterjack besteld, binnen een dag in huis. Daar ga ik geen google review voor geven of een forumaccount voor aanmaken. Oftewel, veel gaat goed, af en toe wat minder goed, het is net een gewone winkel. Ga maar eens naar de klantenservice van de Bijenkorf, als je daar vandaan komt kan je alles weer in perspectief plaatsen.

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 09 jan 2016 09:32

Het is niet net een gewone winkel, want bij BRP gebeurd dit wel heel erg vaak. Dat er af en toe ook tevreden klanten bij zitten is zijn geluk.

Op e mtb zijn ze ook niet te spreken over de zaak.

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 22&t=80193

Aureas
Forum-lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2014 20:31

Aureas 09 jan 2016 10:58

Heb ook meerdere malen wat besteld bij BRP. Goedkoop en vlot in huis, al vanaf 25 euro geen verzendkosten wat ook mooi is.

Maar ook hier wat nare ervaringen met aftersales en garantieafhandelingen. Communicatie laat vaak te wensen over.

Gebruikersavatar
loos
Forum-lid
Berichten: 3602
Lid geworden op: 21 mei 2010 21:09
Locatie: Bergschenhoek

Gebruikersavatar loos 09 jan 2016 10:59

De webshop is prima. De prijzen ook.
Maar zijn after sales en reactie op emails en telefoontjes grenzen aan het onbetamelijke.
Trek zelf je conclusie wat je belangrijk vindt.

Ik heb hem jarenlang ontlopen, en laatst een Oakley besteld. Goede prijs, snelle levering, matige communicatie.
Ik bestel liever bij Mantel, bike24 en bike-components.
Daar is alles uitstekend, ook de communicatie en after sales.
Afbeelding

Plaats reactie