Bakker racing
Beste meneer Nee Nee, zakelijke kritiek mag, en dat we met 4 man de te snel groeiende zaak niet goed genoeg gerund krijgen is bekend en daar wordt aan gewerkt in de vorm van een nieuwe servicedesk en extra mankracht. Dus kritiek mag hoor. Jammer dat de vele goede activiteiten niet vaak gemeld worden op fora, mits bedrijven gaan vragen hierom en een beloning ertegen zetten.Nee_Nee schreef:Een over het paard getilde kleuter die terecht levenslang door de KWNU geschorst is.
Alleen iemand anoniem uitmaken voor iets terwijl je mij nog nooit persoonlijk hebt aangesproken en mijn karakter kent, is zeer zwak. Iemand die me persoonlijk kent weet dat ik alles behalve omhoog getild ben. Ik denk dat jou leven perfect was tot nu toe?.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 6329
- Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
- Locatie: Omgeving Eindhoven
Beetje flauw om hem een over het paard getilde kleuter te noemen.
Ik ken hem als een aardige gast die met beide benen op de grond staat.
Idd laten z'n after sales en communicatie nog al eens te wensen over, wat mijns inziens killing is voor een webshop.
Ik ken hem als een aardige gast die met beide benen op de grond staat.
Idd laten z'n after sales en communicatie nog al eens te wensen over, wat mijns inziens killing is voor een webshop.
-
- Forum-lid
- Berichten: 2863
- Lid geworden op: 11 jan 2008 12:05
Plus 1. Bij een bestelling gaat bijna altijd wat mis. Ook de communicatie laat te wensen over.
Mij ziet hij niet meer terug. Dan betaal ik liever een paar € meer.
Mij ziet hij niet meer terug. Dan betaal ik liever een paar € meer.
-
- Forum-lid
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 08 jan 2016 18:22
Ik ben het niet met je eens. Ik ben zelf ook ondernemer. Reviews zeggen wel degelijk iets. Als er een probleem is ga je daar eerst mee terug naar de ondernemer. Als deze direct goed reageert is er niets aan de hand. Om een review te schrijven moet je nl. voldoende energie meebrengen. Goede of negatieve. Dus het klopt: als alles normaal gaat schrijf je geen review, tenzij men je daar expliciet om vraagt en het je gemakkelijk gemaakt wordt. Dan gun je ze een goede review. Of je geeft spontaan een goede review omdat ze je verwachtingen overtreffen, simultaan aan de warme douche bij radar. Maar voor een slechte review is echt wel energie nodig. Nu zegt 1 slechte review ook nog niets, je kunt het niet iedereen altijd naar de zin maken en sommigen zijn wel bijzonder kritisch, maar meerdere slechte reviews over een langere tijd.....? Misschien kun je daaruit nog geen kansberekening maken, dat het bij jouw bestelling ook mis gaat, omdat je niet weet hoe vaak het wel goed gaat, maar waarom risico lopen als er ander zaken zijn zonder slechte reviews?Matthijs1973 schreef:google reviews zeggen niets, wie neemt nou de moeite om dat in te vullen. Klagen op internet zegt ook niets, alleen mensen die wat te klagen hebben en echt chagrijnig zijn gaan daar de moeite voor nemen. Ik heb er laatst nog een winterjack besteld, binnen een dag in huis. Daar ga ik geen google review voor geven of een forumaccount voor aanmaken. Oftewel, veel gaat goed, af en toe wat minder goed, het is net een gewone winkel. Ga maar eens naar de klantenservice van de Bijenkorf, als je daar vandaan komt kan je alles weer in perspectief plaatsen.
Mensen gaan nu eenmaal sneller klagen online als een loftrompet afsteken. Bakker is gewoon te snel gegroeid en de onderneming heeft hetzelfde karakter als de eigenaar. Te snel, te veel en een beetje chaotisch. Er zijn meer tevreden klanten als ontevreden. Ik vind het hier te veel op de man gespeeld. Niet nodig.
En als je gewoon belt en zegt ontevreden te zijn komen ze altijd met een oplossing en excuses........spreek uit ervaring. Bestel er soms wat. Oakley spul oid. Geen bikeparts.
En als je gewoon belt en zegt ontevreden te zijn komen ze altijd met een oplossing en excuses........spreek uit ervaring. Bestel er soms wat. Oakley spul oid. Geen bikeparts.
Pain is just french for bread.
En toen maakte ik de fout er tóch iets te bestellen. Prijzen blijven aanlokkelijk.
Sturen ze het verkeerde shirt op. En eenmaal aan de beurt bij het postkantoor om 'm terug te sturen bleek dat het retourlabel 'al gebruikt' was. Onverrichter zaken weer naar huis.
En weer mailen...
Sturen ze het verkeerde shirt op. En eenmaal aan de beurt bij het postkantoor om 'm terug te sturen bleek dat het retourlabel 'al gebruikt' was. Onverrichter zaken weer naar huis.
En weer mailen...
Ik heb meerdere malen een bestelling gedaan bij Bakker Racing en geen ervaringen met after sales gehad. Wel heb ik gemerkt dat de voorraad niet altijd klopt met de webshop en dat je daardoor langer moet wachten. Dat is natuurlijk jammer. Betekent voor mij niet dat het geen goede winkel is. Sterker nog heb telefonisch contact gehad over de aanschaf van een paar goede handschoenen en ben daar zeer persoonlijk en goed geholpen. Dit is een winkel waar mensen werken met kennis van zaken.
Dus resume:
Kun je er mee leven dat een bestelling niet zo snel wordt uitgeleverd als bij een Futurumshop of Mantel dan kun je hier scherp fietsspullen kopen.
Zelf wissel ik in de praktijk wat af tussen Bakker Racing, Mantel en Futurumshop.
Dus resume:
Kun je er mee leven dat een bestelling niet zo snel wordt uitgeleverd als bij een Futurumshop of Mantel dan kun je hier scherp fietsspullen kopen.
Zelf wissel ik in de praktijk wat af tussen Bakker Racing, Mantel en Futurumshop.