Canyon
-
- Forum-lid
Als er niet zoveel mensen een canyon bestelden waren er ook geen levertijden
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Na 1 dag al ?Lion79 schreef:Eerste vertraging is een feit. Levertijd was 2 maanden, nu 3!
Zal nog wel een keer veranderen.
-
- Forum-lid
nog meer klagen over de levertijd, straks ontstaat een secundaire markt net als bij concert ticketsDrikus schreef:Als de levertijden korter waren zouden er vast meer mensen zijn die een bestelling plaatsen...materialist schreef:Als er niet zoveel mensen een canyon bestelden waren er ook geen levertijden
-
- Forum-lid
Gelukkig worden alle beginners naar de fietsboer op de hoek gestuurd anders .....jeeeetje ik moet er niet aan denken hoe lang de levertijd dan zou zijnapollo schreef:Waardoor de levertijden weer langer zouden worden.Drikus schreef:Als de levertijden korter waren zouden er vast meer mensen zijn die een bestelling plaatsen...
Ooit zal het zo wel gegaan zijn zeker.
-
- Forum-lid
Daar zou ik ook gek van worden. Stuur een mail naar de hoogste baas: wij zijn fietsers, hij is ook een fietser en wij willen fietsen!knal schreef:Ik wacht al sinds eind augustus op crashreplacement:(
Word er een beetje simpel van ondertussen
-
- Forum-lid
Ernie, vorig jaar had je het nog over duitse dozenschuivers. Ik zie toch een bepaalde ontwikkeling in je denken.Ernie C. schreef:Ik zou naar de fietsboer op de hoek gaan voor een ander frame .
Er zijjn goede dingen en er zijn dingen om te verbeteren maar het heeft tijd nodig dat begrijp ik wel..
Het heeft 350 jaar geduurt voordat de laatse natuurkundige accepteerde dat de aarde rond was dus we hebben nog even....
Warme groet, Kees
- alliance_0
- Forum-lid
Ik begrijp eigenlijk ook helemaal niet waarom zoveel mensen op een Canyon wil rijden. Ik geef toe het zijn mooie fietsen, maar ik snap niet dat als je gaat fietsen, dat je het fijn vind dat zoveel mensen op een zelfde soort fiets rijden. Van de andere kant mensen zijn soms net kudde dieren en willen allemaal het zelfde. Gelukkig zijn er nog andere, veel mooiere fietsen voor mensen die niet op een eenheids-worst willen rijden.