Garmin Edge 1000
-
- Forum-lid
Juiste USB-poort en kabel? Sommige kabels doen alleen laden en geen data.goeti schreef:heb een toestel aangekocht maar
mijn computer herkend mijn garmin edge 1000 niet in windows 10
Dat is niet nodig om bij de Edge 1000 te kunnen.synapse schreef:Heb je garmin express wel geinstalleerd?
Windows moet Edge1000 gewoon herkennen als 'externe opslag'.
-
- Forum-lid HC
Ik heb dit probleem ook een keer gehad. Sluit de edge geheel uit aan de PC!
Dus uitzetten met de knop voeding uit, niet de slaapstand!
Dan staat de Edge bij mij gewoon in de verkenner
Dus uitzetten met de knop voeding uit, niet de slaapstand!
Dan staat de Edge bij mij gewoon in de verkenner
vraagje voor de edge experts.
ik heb nu een edge 1000. op mijn garmin 810 kon ik meerdere fiets profielen aanmaken (3 stuks)
nu heb ik op de fietsen allemaal vermogens meters en snelheid/cadans sensoren. moet ik gewoon alle sensoren er inzetten en klaar ? en zodra ik ga fietsen pakt hij de gene die hij kan vinden ?
ik heb nu een edge 1000. op mijn garmin 810 kon ik meerdere fiets profielen aanmaken (3 stuks)
nu heb ik op de fietsen allemaal vermogens meters en snelheid/cadans sensoren. moet ik gewoon alle sensoren er inzetten en klaar ? en zodra ik ga fietsen pakt hij de gene die hij kan vinden ?
In alle profielen je aanwezige sensors aanmaken en dan aan of uitzetten per profiel.Rbe schreef:vraagje voor de edge experts.
Sensors kun je eigen naam geven.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Kleine moeite om aan of uit te zetten,geef ze een naam dan kun je uit elkaar houden.Rbe schreef:ik krijg alle sensoren in alle profielen te zien....
Volgens mij zijn de sensoren niet per profiel te programmeren,wel de data velden.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Je kunt ze idd niet per profiel aanzetten, maar het enige scenario waarin dat niet handig is, is als je zelf op fiets 1 rijdt en iemand anders pakt jouw 2e fiets die ook sensoren bevat die zijn gekoppeld aan je garmin... Verder maakt het niet uit: Garmin connect met wat hij kan vinden, dus waarom zou je dat per profiel willen?
Je sensoren een zinnige naam geven is trouwens wel erg handig...
Je sensoren een zinnige naam geven is trouwens wel erg handig...
- doortrappertje
- Forum-lid
Maar kunnen de sensoren ook aan 2 apparaten tegelijkertijd worden gekoppeld? Zo niet dan zou het wel handig zijn om ze in een profiel uit te zetten in de Edge 1000.
-
- Forum-lid
Iemand bekend met de stages vermogensmeter icm de Garmin 1000. Het schijnt dat er ook een cadans meter in zit? Verder weet iemand hoeveel invloed de stages heeft op het accu verbruik?
Je laat je Garmin zoeken naar sensors en je ziet vanzelf of er ook een cadansmeter in zit.fabianfondriest schreef:Iemand bekend met de stages vermogensmeter icm de Garmin 1000. Het schijnt dat er ook een cadans meter in zit? Verder weet iemand hoeveel invloed de stages heeft op het accu verbruik?
Ik verwacht geen grote invloed qua accuverbruik,je scherm zelf is de grootste verbruiker evenals bleutooth wanneer je live tracking gebruikt,wifi ook uitzetten .
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.