Overkant van de plas is ook haalbaar, en totaal anders.
Denk aan Surrey Hills Area in het zuidoosten van Engeland, met o.a. Box Hill uit OS2012.
Meer info: www.surreyhills.org/discover/cycling/
Overzicht kuitenbijters in de regio: www.jibbering.com/hills/
Wales en Peak District is meer klimwerk (en ontzettend mooi), maar valt net buiten je kilometer radius.
Standplaats gezocht op max 600km van Utrecht
Heb ik ook aan gedacht maar kan me zo voorstellen dat "de grens" van 600km voor bepaald wordt door de reisduur en minder door het aantal km's.Nickos schreef:Overkant van de plas is ook haalbaar, en totaal anders.
Klopt, Groot Brittanie is voor dit jaar geen optie. Maar zou er ooit graag eens fietsen.Gastheerg schreef:Heb ik ook aan gedacht maar kan me zo voorstellen dat "de grens" van 600km voor bepaald wordt door de reisduur en minder door het aantal km's.Nickos schreef:Overkant van de plas is ook haalbaar, en totaal anders.
Champagnestreek, Harz, moesel, omgeving winterberg, bovenloop van de Maas: ik denk dat we een leuke discussie tegemoet kunnen zien wanneer ik deze opties in de groep gooi. Maar goed, dat is deel van de voorpret.
Dank voor de tips!
+1, prachtig daar, en zeker de klimmetjes uit het Maasdal pittig.Gastheerg schreef:Het laatste stuk Maas in Noord Frankrijk.
Bos, heuvels, stukje vlak knsllen langs de Maas. Heel rustige omgeving.
Practig daar.
Iets heel anders: standplaats Ieper, fietsen met veel WO1-historie en klimmen in het Heuvelland, o.a. de Kemmelberg en net over de grens met Frankrijk heb je ook nog wat leuke klimmetjes, en je kunt ook naar de kust. Ik vind het een bijzonder gebied.
Louise
Weblog over hoe ik op mijn 50e Ironman werd (en meer): http://www.delftweg9.nl/triathlon/
carver83 schreef:Vergeet Noord-Frankrijk niet (streek van Le Touquet)
Laat maar iets weten als je ritjes nodig hebt.
In het nieuwste nummer van 'Grinta!' staat een reportage over fietsen aan de baai van de Somme (net bezuiden Le Touquet): misschien kan dat wel enige inspiratie bieden?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)