Hallo allemaal,
Na dat ik aan mijn knie geopereerd was kreeg ik te horen dat ik het beste kon gaan fietsen als sport.
Ik heb een racefiets gekocht en mij aangemeld bij dit forum. Bij het voorstellen zei ik dat ik zou wachten op mooi weer en dan het eerste ritje zou maken op mijn fiets. Ik kreeg al snel de vraag waarom ik het niet meteen eens ging proberen... goede vraag, ik had er geen antwoord op. Ik heb vervolgens de juiste fietskleding besteld.
Gisteren was het dan zo ver. Nieuwe fietskleding aan en op de fiets. Ik heb even een rondje geprobeerd. De eerste 10 km zijn een feit. Ik had er erg veel plezier in en heb zin om weer op de fiets te springen.
Groet Laurens
De eerste kilometers op een racefiets.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Het smaakt naar meer zo te lezen.
Rustig opbouwen en vooral blijven genieten.
Rustig opbouwen en vooral blijven genieten.
- Forum-lid
Dat komt wel hoor. Fietsen is superleuk. Hardlopen ook. :mrgreen:
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid
Leuk om te horen dat je er zoveel plezier aan hebt. Is er ook bij verteld dat fietsen behoorlijk verslavend is?
-
- Forum-lid
Herkenbaar! Is de '86 je geboortejaar? Zo ja dan ben ik op dezelfde leeftijd als jij begonnen (3 jaar geleden)! Kan mijn eerste ritje nog goed herinneren. Overschoenen vergeten en steenkoude tenen, maar het rondje afgemaakt.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Bij mij staat 86 voor het jaar waarin ik begon met mijn eerste racefiets. Ik ging dat jaar voor het tweede jaar naar de PABO, en moest elke dag 44 kilometer fietsen. Met een gewone fiets was ik teveel tijd kwijt. Dus, mijn eerste racefiets (een Gazelle Champion Mondial) gekocht, en voortaan met de racer naar school.
Inmiddels ben ik zeker 300000 kilometer verder.
Maar om nou te zeggen dat het verslavend is,........NEUUUHHHH
Inmiddels ben ik zeker 300000 kilometer verder.
Maar om nou te zeggen dat het verslavend is,........NEUUUHHHH