Giant
-
- Forum-lid HC
Idd marge en die zal bij sommige merken beter zijn maar ook coulance (goodwill na schade door "eigen fout" van eigenaar of shop) is niet bij elk merk even genereus
Iemand hier een beetje op de hoogte van de levertijden van Giant ?
Ik heb in oktober een nieuwe TCR advanced pro 1 bestelt bij de FM (giant dealer) . Hij zou geleverd worden in januari of februari. Nu heb ik geinformeerd en staat de levering inmiddels gepland voor maart. Nu zit ik vanaf eind februari met een volle fiets agenda .. Kan dit zomaar ??
.. Anders had ik gvd wel een Canyon gekocht
Ik heb in oktober een nieuwe TCR advanced pro 1 bestelt bij de FM (giant dealer) . Hij zou geleverd worden in januari of februari. Nu heb ik geinformeerd en staat de levering inmiddels gepland voor maart. Nu zit ik vanaf eind februari met een volle fiets agenda .. Kan dit zomaar ??
.. Anders had ik gvd wel een Canyon gekocht
-
- Forum-lid
Hoi
Ik kreeg toevallig vandaag bericht dat de mijne (ook TCR advanced pro 1) in maat M vrijdag as geleverd wordt....
Volgens mij zijn de grotere maten wel leverbaar (dat zag ik in ieder geval op Mantel), in ieder geval de ML en L.
Ga er wel meteen een dura ace groep op gooien en een ander zadel
Ik kreeg toevallig vandaag bericht dat de mijne (ook TCR advanced pro 1) in maat M vrijdag as geleverd wordt....
Volgens mij zijn de grotere maten wel leverbaar (dat zag ik in ieder geval op Mantel), in ieder geval de ML en L.
Ga er wel meteen een dura ace groep op gooien en een ander zadel
-
- Forum-lid
Eind oktober heb ik de mijne besteld...
- Klaasvaak046
- Forum-lid
Hai mede Giant rijders, ik heb een vraagje.
Ik wil eens proberen een setje no name carbon disc brake clinchers te bestellen in China.
Ik heb een Defy advanced 2 met disc brakes, maar er wordt gevraagd welke achternaaf breedte ik wil hebben.
(keuze is 130 mm en 135mm) weet iemand van jullie welke ik zou moeten hebben?
Ik wil eens proberen een setje no name carbon disc brake clinchers te bestellen in China.
Ik heb een Defy advanced 2 met disc brakes, maar er wordt gevraagd welke achternaaf breedte ik wil hebben.
(keuze is 130 mm en 135mm) weet iemand van jullie welke ik zou moeten hebben?