hulp gevraagd
hehe, ja de eeuwige twijfelaar in mij denk. morgen terug naar fm, waar ik wel een goed gevoel bij heb, me laten opmeten ( fm heeft een toestel staan) en indien het lukt met de maten zal het de ridley worden! vind het wel een mooi fietsje!
hallo, net voor nieuwjaar heb ik ontdekt (absolute leek) dat de framemaat een xl was ipv een large zoals vermeld op de verkoopakte! ook heeft de fm bij het opmeten indertijd gezegd dat het een large moest zijn!
kan iemand afgaande van deze foto zien of het frame te groot is?
dank u...
kan iemand afgaande van deze foto zien of het frame te groot is?
dank u...
-
- Forum-lid
Heb je veel gefietst? Pijn gehad aan je knieën? In je rug (en waar dan in je rug)? Of in je nek?
Als dat niet het geval is dan lijkt het er op dat het met deze maat wel goed zit.
Aan de foto valt mij niet iets raars op aan de verhoudingen in de afstelling van stuur en zadel. Maar goed, we kunnen zo niet zien hoe je er op zit.
Als dat niet het geval is dan lijkt het er op dat het met deze maat wel goed zit.
Aan de foto valt mij niet iets raars op aan de verhoudingen in de afstelling van stuur en zadel. Maar goed, we kunnen zo niet zien hoe je er op zit.
-
- Forum-lid
Ik heb bij het begin eigenlijk nergens last van gehad, zelfs met mijn slechte rug niet. Lijkt me dus niet helemaal normaal.
-
- Forum-lid
Als je alleen helemaal in het begin last hebt gehad en later niet meer, dan kan het goed zijn dat de afstelling in orde is.
Het zadel lijkt idd wel wat ver naar voren te staan, maar het is niet goed te zien of dit een risico inhoudt. Pas op met het zomaar verplaatsen, te veel aanpassen kan gevolg hebben voor je zitpositie
Het zadel lijkt idd wel wat ver naar voren te staan, maar het is niet goed te zien of dit een risico inhoudt. Pas op met het zomaar verplaatsen, te veel aanpassen kan gevolg hebben voor je zitpositie