La Marmotte 2016
Zijn er mensen die al wat van de organisatie hebben gehoord?
In de email die ik kreeg toen ik inschreef stond:
"YOUR CONFIRMATION WILL BE SENT BY E-MAIL IN JANUARY 2016."
In de email die ik kreeg toen ik inschreef stond:
"YOUR CONFIRMATION WILL BE SENT BY E-MAIL IN JANUARY 2016."
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Zojuist ook een email van sportcommunication ontvangen.
Hebben mensen hier nog tips om ervoor te zorgen dat je in het eerste startvak kan starten? Zit op dit moment volgens de website in vak C. Ik rijd echter ook wedstrijden en heb vorig jaar september voor het eerst een cyclo (Velomediane) gereden vanuit het achterste startvak en daar wel goud gehaald. Enig idee of een mail naar de organisatie met deze info en wat wattages ervoor kan zorgen dat je in het eerste startvak kan starten?
Alvast bedankt!
Hebben mensen hier nog tips om ervoor te zorgen dat je in het eerste startvak kan starten? Zit op dit moment volgens de website in vak C. Ik rijd echter ook wedstrijden en heb vorig jaar september voor het eerst een cyclo (Velomediane) gereden vanuit het achterste startvak en daar wel goud gehaald. Enig idee of een mail naar de organisatie met deze info en wat wattages ervoor kan zorgen dat je in het eerste startvak kan starten?
Alvast bedankt!
Waar lees jij dat je in vak C zit?
Daar lees ik dan waarschijnlijk overheen.
Ik heb een soort gelijke vraag eerder gesteld en kreeg toen dit antwoord (ik wil graag in het zelfde vak ofwel tijd starten als mijn reisgenoten (zij hebben veel lagere inschrijfnummers, hun rugnummers weet ik niet) en had erbij gezet dat ik in 2010 ook goud had gereden).
+++++
Dear Ric,
We cannot change anything right now. In January, you will receive a confirmation with your BIB number.
If it does not suit you, you can ask again and we will check your experience.
We remain at your disposal.
Kind regards,
Team Grand Trophée 2016
+++++
Ik heb een soort gelijke vraag eerder gesteld en kreeg toen dit antwoord (ik wil graag in het zelfde vak ofwel tijd starten als mijn reisgenoten (zij hebben veel lagere inschrijfnummers, hun rugnummers weet ik niet) en had erbij gezet dat ik in 2010 ook goud had gereden).
+++++
Dear Ric,
We cannot change anything right now. In January, you will receive a confirmation with your BIB number.
Kind regards,
Team Grand Trophée 2016
+++++
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Vak C klopt inderdaad niet, heb wel pas startnummer 1430 dus zal sowieso niet het eerste vak zijn neem ik aan. Excuses.ric schreef:Waar lees jij dat je in vak C zit?
+++++
Dear Ric,
Kind regards,
Team Grand Trophée 2016
+++++