Specialized
Red staat boven Ultegra, meer op Dura Ace niveau.
Gezien de summiere omschrijving zou ik eerst 100% zeker willen weten dat ie echt is. Hier op 't forum zitten wel experts die dat met redelijke zekerheid kunnen vaststellen.
Gezien de summiere omschrijving zou ik eerst 100% zeker willen weten dat ie echt is. Hier op 't forum zitten wel experts die dat met redelijke zekerheid kunnen vaststellen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Lijkt mij inderdaad ook kleiner dan een 58 cm.Aureas schreef:In de beschrijving staat 58cm.... Maar de fiets op de foto is volgens mij nevernooit een 58cm...
En een fiets van 3250 Euro met 10 -speed groep zou ik nu niet meer kopen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat 10sp zou mijn laatste zorg zijn. Hoe is de staat van de carbon wielen, is ie echt, etc.
Die Red 10sp is echt een hele fijne groep, daar hoef je niet voor te laten.
Die Red 10sp is echt een hele fijne groep, daar hoef je niet voor te laten.
Less is bore
Lijkt mij inderdaad een 56.
10v is prima, 11v behalve dat ene kroontje extra alleen maar nadelen.
10v is prima, 11v behalve dat ene kroontje extra alleen maar nadelen.
-
- Forum-lid HC
dit is een 2014 frame,
In ieder geval met afgebeelde stuurhoogte zal hij niet best rijden. Fiets is een 54 of 56.
Die 8k met 11v en de afgebeelde roval wielen geloof ik meteen (gezie de remmen gok ik daar ook op).
Als je zoiets wil verkopen geloof ik niet dat je maar zo weinig moeite doet, plaatje kan net zo goed in een willekeurige winkel zijn geschoten (heb nog nooit iemand gezien die die lelijke gele stickers op de velgen laat zitten).
Prijs is (als het je maat is) aan de hoge kant, maar voor minder dan 2800 zal hij ook niet weggaan. Zou in ieder geval een kenner meenemen als je de fiets gaat bekijken en de eerste keer zeker geen geld meenemen.....
In ieder geval met afgebeelde stuurhoogte zal hij niet best rijden. Fiets is een 54 of 56.
Die 8k met 11v en de afgebeelde roval wielen geloof ik meteen (gezie de remmen gok ik daar ook op).
Als je zoiets wil verkopen geloof ik niet dat je maar zo weinig moeite doet, plaatje kan net zo goed in een willekeurige winkel zijn geschoten (heb nog nooit iemand gezien die die lelijke gele stickers op de velgen laat zitten).
Prijs is (als het je maat is) aan de hoge kant, maar voor minder dan 2800 zal hij ook niet weggaan. Zou in ieder geval een kenner meenemen als je de fiets gaat bekijken en de eerste keer zeker geen geld meenemen.....
Laatst gewijzigd door sharkman113 op 14 feb 2016 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid HC
Dat denk ik ook aangezien het ook nog eens het S-works plaatje met veeg is en die zijn los niet te krijgen. Overigens is het het 2013 model en is er ook een peperdure (150 Euro) kmc ketting gebruikt!
Nogmaals de foto's zijn van de fiets zoals hij nieuw is afgeleverd of "geleend" van het internet. Ook niet slecht maar wel een teken dat de verkoper er geen verstand van heeft of te lui is om er fatsoenlijk werk van te maken.....
Nogmaals de foto's zijn van de fiets zoals hij nieuw is afgeleverd of "geleend" van het internet. Ook niet slecht maar wel een teken dat de verkoper er geen verstand van heeft of te lui is om er fatsoenlijk werk van te maken.....
Leenfoto zou ook het verschil in maat kunnen verklaren.
En dan weet je dus nog steeds niet of het nep is of niet.
En dan weet je dus nog steeds niet of het nep is of niet.
-
- Forum-lid
zou het framenummer latem natrekken bij specialized dealer of het een echte is
Heeft er iemand ervaring met de Specialized Expert schoenen? Ik hoor zeer positieve dingen over de sworks 6 schoenen, maar 360eur voor een paar vind ik er toch heel veel van het goede. Puur qua pasvorm verwacht ik niet veel verschil met de expert schoenen, die ook over het boa sluitsysteem beschikken. Zou de zool merkbaar minder stijf zijn of verwaarloosbaar?