"Zonder wielen...."
Hangen deze nog aan de staalkabel in de winkel..?
Sorry, was het eerste wat me te binnen schot
Nieuw(?) zadel via MP
- bicyclebart
- Forum-lid
Nee hij had eerst gewoon met wielen in de advertentie staan (hij schrijft er ook over in de ad.). En zoals je op de foto ziet is de fiets ook met de originele wielen. Alleen ik heb zelf ook interesse zonder de wielen... lijkt me niks om met dergelijk hoge carbon velgen te rijden. Als zien ze er natuurlijk wel strak uit!
Dedacciai Nerissimo
Tja, afgaande op alle ervaringen met die man zou ik heel goed oppassen.
Zelf zou ik niets van 'm kopen, iemand die zo met het vertrouwen van anderen omgaat gaat aan mij geen stuiver verdienen. Ooit ook zoiets met Extra Parts in Vlaardingen gehad, koste me een berg energie + uiteindelijk twee ritjes daarheen voordat alles opgelost was.
Die meneer gaat aan mij dus never nog wat verdienen, al lijkt het nog zo aantrekkelijk..
Mooi fietsje, dat wel..
Zelf zou ik niets van 'm kopen, iemand die zo met het vertrouwen van anderen omgaat gaat aan mij geen stuiver verdienen. Ooit ook zoiets met Extra Parts in Vlaardingen gehad, koste me een berg energie + uiteindelijk twee ritjes daarheen voordat alles opgelost was.
Die meneer gaat aan mij dus never nog wat verdienen, al lijkt het nog zo aantrekkelijk..
Mooi fietsje, dat wel..
Titanium rules!
-
- Forum-lid HC
En hoe was het bezoek?
- bicyclebart
- Forum-lid
Het is echt een hele mooie fiets. 1 klein krasje op de onderbuis en een klein stukje lak weg bij het balhoofd. Verder top. Electrische groep ziet er goed uit en wielen ook als nieuw. Aankoopbewijzen had hij er helaas niet bij maar het is wel echt een originele fiets. Verder vond ik het ook een aardige gozer. Ik ben er ongeveer een uur geweest en hebben over vanalles en nog wat staan praten. Helaas kwamen we er qua geld niet helemaal uit maar ik denk dat hij absoluut niet teveel vraagt voor deze fiets. Ik had er alleen gewoonweg niet meer voor over. Ik heb nu ook gewoon een hele mooie en goeie fiets dus had vooraf besloten tot max 1900 euro zonder de wielen te gaan. Voor 2000 euro zonder de wielen wilde hij hem verkopen, en 2700 met de wielen. Dus als iemand een mooie ISAAC Element zoekt kan ik deze zeker aanraden!
Dedacciai Nerissimo